Maliyecilerden Kaçış

in #blub2 years ago

Birgün bir ormana maliyeciler gelir. Bunu gören tilki koşarak ormandan
kaçarken kaplumbağa ile karşılaşır kaplumbag tilkini acelesini görünce
merakla sorar:

  • Hayrola tilki kardeş böyle acele nereye gidiyorsun? diye sormuş
    kaplumbağa
  • Ormana maliyeciler gelmiş duymadınmı? onlardan kaçıyorum. demiş
    tilki
  • İyi ama senle ne ilgisi var
  • Olmaz olur mu? Bende kürk, hanımda kürk, çocukta kürk

Bunu duyan kaplumbağa ormanı terk etmek için koşmaya başlar. O
sıra koşarak giden kaplumbağayı gören leylek sorar:

  • Hayrola kaplumbağa kardeş böyle acele nereye?
  • Ormana maliyeciler gelmiş duymadın mı? Onlardan kaçıyorum.
  • İyi ama senle ne ilgisi var? diye sorar leylek.
  • Olmaz olur mu bende ev hanımda ev çocukta ev.

Bunu duyan leylek ormanı terk etmek için koşmaya başlar. Maymun
leyleği görür ve sorar:

  • Hayrola leylek kardeş böyle acele nereye?
  • Ormana maliyeciler gelmiş duymadınmı? onlardan kaçıyorum
  • İyi ama senle ne ilgisi var? diye sorar maymun.
  • Olmaz olur mu, bende yazlık hanımda yazlık çocukta yazlık.

Bunu duyan maymun paniğe kapılır ve ormanı terk etmek için
koşmaya başlar. Bir müddet sonra yavaşlar ve şöyle der:

  • Ya ben niye koşuyorum ki! Benim kıçım açıkta hanımın kıçı açıkta
    çocuğun kıçı açıkta.
Sort:  

hahahahah

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 64284.72
ETH 2650.82
USDT 1.00
SBD 2.79