Έκλεισα 2 χρόνια blogging

in #blogger7 years ago (edited)

Read this article in English here: http://mariabrenta.blogspot.gr/2017/07/1-blogging.html

Γεια σας! Το πιστεύετε ότι πέρασαν δύο χρόνια από τότε που ξεκίνησα να γράφω στο δικό μου Blog; Μπορεί πρόσφατα η σελίδα μου e-efiboi.blogspot.gr να μετονομάστηκε σε mariabrenta.blogspot.gr ωστόσο δε θεωρούμαι νέα blogger στο χώρο του blogging. Δε θυμάμαι την ακριβή ημερομηνία που ξεκίνησα να γράφω στο διαδίκτυο αλλά θυμάμαι ότι σίγουρα ήταν Ιούλιος. Επομένως, είμαι εδώ σήμερα για να σας ευχαριστήσω όλους εσάς που καθημερινά με στηρίζετε με likes, σχόλια, μηνύματα αλλά και ευχές τόσο από κοντά όσο και διαδικτυακά και να γιορτάσουμε μαζί το 2-year-blogiversary μου.

Πριν δύο χρόνια λοιπόν ξεκίνησα να γράφω στο διαδίκτυο σε μία σελίδα που δημιούργησα εγώ η ίδια με στόχο να δημιουργήσω μια κοινότητα εφήβων η οποία θα συζητά και θα ανταλλάσει απόψεις, θα λύνει προβλήματα και ζητήματα που αφορούν όλους εμάς τους νέους. Αυτή μου η προσπάθεια μπορώ να πω ότι πήγε πολύ καλά. Λάμβανα που και που μηνύματά σας, επικοινωνούσα με άλλες νεαρές bloggers και μιλούσαμε για διάφορα θέματα. Ωστόσο, από ένα σημείο και μετά συνειδητοποίησα ότι το νεανικό κοινό δεν ήταν το κατάλληλο για τα άρθρα που δημοσίευα καθώς αυτά αναφέρονταν σε όλες τις ηλικίες χωρίς περιορισμούς. Έτσι, δημιούργησα ένα προσωπικό Blog με το ονοματεπώνυμό μου στο οποίο γράφω άρθρα για όλες τις ηλικίες, με ποικιλία θεμάτων και εικόνων.

20840790_1709880235980844_9141386505489385375_n.jpg

Τώρα καταλαβαίνω ότι οι προβολές είναι περισσότερες, η στήριξή σας μεγαλώνει ολοένα και περισσότερο, τα μέλη αυξάνονται και τα σχόλιά σας πληθαίνουν τόσο εδώ όσο και σε όλα τα social media που διαθέτω. Για μένα αυτό είναι πολύ σημαντικό. Χάρη σε εσάς γνώρισα κόσμο και κοσμάκη, συνεργάστηκα με εταιρίες και πρόσωπα που με βοήθησαν να εξελιχθώ και να προβάλλω καλύτερα το χόμπι μου. Χάρη σε εσάς έμαθα (και συνεχίζω να μαθαίνω) ένα σωρό πράγματα για τα οποία δε γνώριζα πριν. Κι αν τολμήσει κανείς να κρίνει την πορεία μου στο blogging ένα έχω να πω: Για μένα επιτυχία είναι ακόμη και η 1 επιπλέον προβολή που θα δω σε κάποιο άρθρο μου. Είναι πολύ όμορφο να γνωρίζεις ότι αυτό που έγραψες άρεσε και εντυπωσίασε κάποιον. Ακόμη κι αν αυτό είναι ένα μονάχα πρόσωπο. Σήμερα, τα άρθρα μου προβάλλονται σε πολλές ιστοσελίδες καθώς και τοπικά site, γεγονός το οποίο με κάνει πάρα πολύ χαρούμενη.

Χάρη σε εσάς έμαθα να είμαι ο εαυτός μου. Έμαθα ότι δε χρειάζεται να εντυπωσιάσω με οτιδήποτε αναρτώ αλλά να προβάλλω την προσωπική μου άποψη. Έμαθα ότι δεν είμαι μόνη μου αλλά έχω 300+ άτομα πίσω από μερικές οθόνες οι οποίοι καθημερινά παρακολουθούν τη σελίδα μου και διαβάζουν τα άρθρα μου. Έμαθα ότι για να ανταμειφθείς θα πρέπει να δουλέψεις σκληρά. Ναι! Το έμαθα καλά αυτό όταν ξεκίνησα να αναζητώ πληροφορίες για το σχεδιασμό του Blog και κόπιασα προκειμένου να έχετε στις οθόνες σας αυτό που βλέπετε τώρα. Έμαθα ότι ακόμη κι αν κάποιοι σε κατακρίνουν γι αυτό που κάνεις εσύ θα πρέπει πάντα να ακούς αυτό που λέει η καρδιά σου. Έμαθα ότι όλα συμβαίνουν για ένα λόγο. Πριν ξεκινήσω το blogging ήθελα να δημιουργήσω ένα κανάλι στο youtube αλλά λόγω της ηλικίας μου δεν μου επιτρεπόταν από την youtube κοινότητα. Πλέον ξέρω ότι το Blog ήταν η καλύτερη επιλογή που έκανα. Και που ξέρετε; Ίσως κάποια στιγμή δραστηριοποιηθώ και στο youtube 😉 Επιπλέον, κατάλαβα μέσα από τα μηνύματά σας ότι καθένας από εμάς είναι ξεχωριστός, ότι είναι ωραίο να εκφράζεις σκέψεις και συναισθήματά σου κι ότι πάντα υπάρχει κάποιος με παρόμοια ή και ίδια ενδιαφέροντα με σένα. Τέλος, μέσα σε αυτόν τα χρόνια έμαθα ότι όλα αυτά αξίζουν τόσο πολύ για μένα που δε θα τα διέγραφα για κανέναν απολύτως λόγο.

Κλείνοντας θα ήθελα να ευχαριστήσω μερικά άτομα τα οποία με βοήθησαν πολύ στο να δημιουργήσω αυτό ακριβώς που ήθελα... Την Άτζι για την πολύτιμη βοήθειά της στο να διαχειριστώ τα social media και να επεξεργαστώ τις φωτογραφίες των άρθρων μου. Την κυρία Βασιλική Παπαθανασίου, αρχισυντάκτρια του Status Voice στο οποίο αναρτούνται τα άρθρα μου, για την καθημερινή της στήριξη και την πίστη της σε μένα. Θα ήθελα ακόμη να ευχαριστήσω όλα εκείνα τα άτομα που βρίσκονται πίσω από τις σελίδες που αναδημοσιεύουν τα άρθρα μου και προβάλλουν τα κείμενα μου με τον καλύτερο τρόπο. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους εσάς που καθημερινά παρακολουθείτε τις αναρτήσεις μου και με στηρίζετε με τον καλύτερο τρόπο! Είστε πλέον κομμάτι της ζωής μου! Σας ευχαριστώ όλους από καρδιάς.

Υ.Γ. Σας στέλνω ένα διαδικτυακό φιλί και μια σφιχτή αγκαλιά!

Η Μαρία σας ❤

Είμαι η Μαρία, είμαι έφηβη και λατρεύω αυτό τον κόσμο! Γεννημένη την Άνοιξη, ζω για τα καλοκαίρια και αναπνέω με τους χειμώνες. Δίνω πολύ, αγαπάω πολύ και ονειρεύομαι. Καταφύγιο μου η γραφή και το διάβασμα. Το μότο μου: «Παύεις να υπάρχεις όταν παύεις να ονειρεύεσαι»

Sort:  

Ευχαριστώ πάρα πολύ!! :)

liked και resteemed ^_^

thank you :)

Συγχαρητήρια!!!
Συνέχισε να είσαι αληθινή και να γράφεις αυτά που λέει η καρδιά σου!

Νικολα σε ευχαριστω παρα πολυ

Καλη συνεχεια :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60944.89
ETH 2608.11
USDT 1.00
SBD 2.67