O YouTube a steamit

in #blog6 years ago (edited)

Hejka wariaty :v
W tym poście chce wyrazić moją opinię na temat yt i na temat steamit.
YouTube czyli platforma która banuje za. Nic a prawdziwym patostreamerom daje opcje sponsoringu. Youtuber zarabia psie pieniądze i jak powie słowo za dużo to leci bancja. Mam kanał na yt i wiem jak wyglądają zarobki 1 mln wyświetleń mies to jest około 1k zł czyli starasz się a na życie nie starcza. Dlatego patologia rozwinela się ma yt i na tym zarabiają nie słuszny ban rafona, rafatus, a DanielMagical co z nim safespacetube już sobie z tym nie radzi nic nie robią. Teraz trochę o steamit to platforma która jest moim zdaniem sprawiedliwa ja po pierwszym poście dostałem 96 obserwujących a na yt na 92 suby robiłem 5 mies
Tu już można zostać blogerem nagrywać filmy stremowac a tam patole i tyle. Tutaj ludzie mogą zarabiać za swoją pasję. Nie długo sam zacznę ty stremować i nagrywać tylko czekam na nowego kompa
Steamit to przyszłość
Pozdrawiam :V

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67024.68
ETH 3312.25
USDT 1.00
SBD 2.74