You are viewing a single comment's thread from:

RE: Was weer tijd om te kickboksen

in #blog7 years ago

Heb net accountje op dat Discord aangemaakt (met de "handleiding" erbij die Valderrama in z'n blog had geschreven) maar ik krijg geen #teamnl in het "vizier". Wat doe ik niet goed of vergeet ik nog te doen.?

Sort:  

Nope, kom niet verder. Er wordt gevraagd om een 4 cijferig Discord tag.
Eet ze trouwens , ga ook ff wat in mekaar knutselen

apart ik ga er via die link in, en maakte net in teamnl een praatje.

kan je wel op steemtrail drukken?

Ik hoor het nog wel thanks jij eetse ook

op dezelfde link gedrukt, achter m'n accountname brand groen lichtje (dus actief, ga ik vanuit), verder nix te zien ... alles geprobeerd maar kom geen mm verder .

links (midden) zie je control k staan, klick je daar op, en dan voer je teamnl in de" where would you like to go today"

sorry maar ik heb van alles geprobeerd maar wat jij nu in je screen hebt krijg ik niet te zien. Ik ben de enige online (hetgeen me sterk lijkt) dus ik zal wel iets verkeerd doen ..

hmm Dan weet ik het ook niet. Irritant zeg.. Ik ben sowieso een behoorlijke noob als het op internet aankomt. Misschien via een andere internet explorer?

Jammer, het zou toch een chatgroep volgens valderrama moeten zijn. Denk als jou het niet lukt, het mij ook niet lukt. :)

ik zal ook zo is checken. Ben nu ff eten maken en beetje opruimeN

je hoort me asap

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.028
BTC 57614.45
ETH 3097.31
USDT 1.00
SBD 2.57