New Vape Mod : The Geekvape Aegis Legend, Water, Dust & Shock Proof!!

in #blog5 years ago

This Mod is a 200watt a beast, I needed one for the outdoor activities!!
This mod can handle some abuse haha, and is water proof.
This is very much needed in this rainy country!!!

20190228_171105.jpg

Time To Smoke Another One!!!
3zpz8WQe4SNGWd7TzozjPgq3rggennavDx3XPY35pEAVnqHeNUUUd7gc3kzKWEPVxJgDy4EnKDs1ycRsWiq6nTyXXzvh4ZD6qVy6ukMM2qMMFqZBZSgWGkqCB8QuHYy4JDMnVAi54YTzYxFDx2qC.jpeg

Sort:  

How is live without tabaco ;-)
One day i might follow a nicotine free live to .

And if drugwars no longer profit , try this .

https://www.moonsteem.com/?ref=small1axe

Honestly I dont miss tabbaco all that much, but I do still have 2mg nicotine in my EJuice, I am trying to cut down to 1mg, and then to 0.5 or 0mg.

Een goed werkende mobiele weed verdamper , geen olie damp ding , gewoon voor weed , als je een goeie vind , i would like to know , ... niet te duur ook ;-)

Er zijn verschillende merken verdampers te krijgen voor box mods met een 510 connectie, zelf kan ik nog niet roken vanwege een aankomende cbr keuring, maar ik heb deze al klaar staan : https://www.smooxx.com/migvapor-migvapor-black-sub-herb-dry-herb-vape-tan.html over de kwaliteit van de damp kan ik nog weinig zeggen, wel weet ik van vrienden die hem gerookt Hebben dat hij op lagere wattage verdampt, maar zet je hem wat hoger dan of hijs je extra lang door dan word het verhit tot het punt dat je het meer verbrand.
Ook is er de StemPod van Modpodlabs, https://modpodlabs.com
voor deze geld het zelfde, al zou deze beter moeten zijn in het verdampen.
Deze is ook stukken duurder, maar komt wel weer mer extra opties zo als vervang bare coils, mooi houten opberg doosje, water pijp extstension voor te krijgen. Een vriend van mij heeft deze, maar vind hem fijner op hoger wattage zodat ie het wat meer verbrand.
Sorry voor de late reactie haha!!
Voor een boxmod en een Mig vapor(die ik heb) ben je minimaal een euro of 90 kwijt afhankelijk wat voor boxmod je koop, mijn wismec rx gen was zonder batterijen + een E-juice tank 45€ en mijn Geekvape Aegis Legend was ongeveer 80€ beide zonder batterijen(+- 10 euro per batterij)

thks for de info , :-)

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.032
BTC 64579.45
ETH 3101.05
USDT 1.00
SBD 3.83