You are viewing a single comment's thread from:

RE: 6#Giganci , olbrzymi

in #blog7 years ago

Mnie zawsze ciekawi ,że biblia była dostarczona.( przez kogo aniołów czy kosmitów). Jednak większość twierdzi , że jest prawdziwa jednak nie oznacza ,że została zmieniona.Przecież pierwsze biblie nie są z 0 r.n.e.
Przez tyle lat to mogli tyle błędów narobić co do originalnego tłumaczenia.

Sort:  

Jestem w trakcie czytania Starego Testamenu, po pieciu ksiegach jestem przerazony.
Na zyczenie Boga krew leje sie strumieniami. No i te straszne nakazy ofiar przeblagalnych i calopalenia, po tej lekturze mam koszmary

Miałam dokładnie tak samo. Morderstwo na morderstwie i okrucieństwo. Bogu daleko tam do dobrego i miłościwego. Okrutny, karzący, nieczuły na krzywdę, mściwy i do tego morderca. Był to dla mnie szok.

Odnośnie błędów w tłumaczeniu Biblii zachęcam do przeczytania i sprawdzenia https://steemit.com/polish/@didymos/biblia-ksiega-natchniona-przez-boga-czy-opowiesci-z-mchu-i-paproci

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.17
JST 0.032
BTC 63639.69
ETH 2734.77
USDT 1.00
SBD 2.61