Eski saçlarımı çok özledim/I missed my old hair very much. 😔😔

in #blog7 years ago (edited)

Ahhh eski kızıl saçlarımı çok özlediiiiiim !!
 

Tam 6 sene boyunca kızıl rengi kullandım.Bakımı gerçekten çok zor.Saçlarımı sürekli yıkadığım için her yıkamada renk akıp gidiyordu.Saçımın rengi açıldığı için neredeyse 2 hafta da bir saçlarımı boyamak zorunda kalıyordum ee haliyle saçlarım aşırı derecede yıpranmıştı. Saçımı taradığımda,toplamaya çalıştığımda saçlarım avuç avuç dökülüyordu resmen.. Daha fazla dayanamayacaktım kel kalacağım korkusuyla çok radikal bir kararla saçımı siyah renge boyadım. O gün bu gündür siyah rengi kullanıyorum. Herkes yakıştığını söylüyor ama ilkler vazgeçilmez işte aklım sürekli kızıl saçlarıma gidiyor tekrar saçlarımı kızıl yapmamak için kendimi zor tutuyorum... 😎
 

Ne yapacağımı gerçekten bilemiyorum... 🤔🤔



Sort:  

Redheads are sexy!

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 65753.03
ETH 3281.80
USDT 1.00
SBD 2.68