Olsztyn

in #blog6 years ago

[PL]
Olsztyn... Niby takie nie za duże miasto, ale za to z przepięknymi widokami. Byłam tam tylko raz, w zeszły roku, ale udało mi się przez te dwa dni zrobić sporo, wydaje mi się, że ładnych zdjęć. Spokój, cisza, szum drzew, wody. Akurat natrafiłam na ładną pogodę.
Już wspominałam, że bardzo lubię podróżować, jeździć w nowe miejsca, bo przy tym mogę rozwijać swoją pasje - fotografię. Odkrywanie nowych, coraz to piękniejszych miejsc.. Uważam, że zdjęcia z Olsztyna są jednymi z lepszych zdjęć, jeśli chodzi o krajobrazy, jakie zrobiłam.
Poniżej zostawiam kilka zdjęć. PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ ZDJĘĆ!

[EN]
Olsztyn... Supposedly not a big city, but with wonderful views. I was there last year, but for two days I took many photos, i think so great photos. Peace, silence, noise of trees and water.
I already recalled that I really like travelling, going to new places, because with it I can develop my passion - photography. Discovering new, more beautifull places. I thnk that photos from Olsztyn are one of the best photos, which I did.
Here is some photos. DON'Y COPY MY PHOTOS!20170511_142038.jpg
20170511_142953.jpg20170419_164515(1).jpg2017-08-02-21-42-47-1.jpg

Sort:  

Pozwól, że ocenię Twoje zdjęcia jako osoba stale mieszkająca w Olsztynie. Oglądam Olsztyn każdego dnia.
Ale dopiero na Twoich zdjęciach widzę jaki jest piękny.

Cudne zdjęcia.

Naprawdę bardzo dziękuję. Miło słyszeć takie słowa ^^

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63843.45
ETH 2624.02
USDT 1.00
SBD 2.76