Sort:  

hmm qigong/taichi - neviem, isto by som do toho isiel ale asi viac z "duchovneho" hladiska, idealne pod vedenim nejakeho senseia....viem, ze sam v izbe by som po minute radsej zacal robit kliky, lebo by som mal pocit, ze to je blbost

Co sa tyka malovania, to mas uplnu pravdu...uz len ked si pisem poznamky po jiu jitsu treningu a robim nacrtky roznych pozicii, tak uplne citim ze to je pre mozog uuplne nieco ide vsetky ostatne veci co robim :) Ale zas, pravidelne malovavat...to by som mohol uz radsej citat druhu knihu (beletriu)

já jsem právě zmínil to dělání nebo spíš pohyb protože když je to kreativní pohyb tak to ještě více propojuje mozek jako pohyb štětcem nebo ten qigong... nebo třeba žonglování nebo takové věci... nebo hrát na nějaký nástroj

hmm to mas pravdu, z vlastnej skusenosti som si tiez vsimol, ze kreativny pohyb ma brutalny efekt na mozog...napr sprarring v bojovych umeniach, ked uz je clovek absolutne vysileny a mozog aj tak musi prijst s riesenim ako sa dostat zo zlej situacie...to su uplne ide podmienky nez za akych mozog bezne pracuje...a podla mna cim viac typov prostredi kde sa vie mozog orientovat tym lepsie...

No a k nastrojom...asi je fakt cas zaobstarat si konecne ustnu harmoniku :D tu som vzdy chcel

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57529.75
ETH 2571.57
USDT 1.00
SBD 2.44