Uśmiecham się

in #blog5 years ago

Uśmiecham się.

las.jpg

Ostatnie dni pokazują mi bardzo wyraźnie piękno otaczającego mnie świata.
Dostrzegałem je od zawsze jednak przykre, że rzadko ostatnimi czasy miałem okazję zatrzymać się przy nich - cieszyć się tymi chwilami.
Zmieniło się to dość gwałtownie.
Wydarzyło się coś czego chciałem, tak bardzo pragnąłem, nic wielkiego, "chyba".
Jedyne czego chciałem to spojrzeć w oczy, utopić się w nich, porozmawiać, udało się... UŚMIECHAM SIĘ !
Nie uśmiecham się już tylko powierzchownie, uśmiecha się moja dusza, serce, oczy - które lekko przygasły.
Zmieniło się i uśmiecham się, brnę w to uczucie dalej, bo chcę...
Nie ma na co czekać - liczy się każda chwila, każda warta uśmiechu.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63815.31
ETH 3124.40
USDT 1.00
SBD 3.99