Sebepsiz Mesaj Servisi Oldu Artık

in #blog6 years ago

En son anlamlı SMS 'inizi ne zaman aldınız ?

Samimiyetle cevap vermek gerekirse bankacılık işlemleri için bankaların attığı doğrulama SMS 'leri harici anlamlı bir SMS aldığımı gerçekten hatırlamıyorum. Durum bir çoğumuzda aynıdır diye tahmin ediyorum. Yanıldığım varsa ses lütfen :) Hatta o kadar sık ve anlamsız SMS 'ler alıyorum ki, engellediğim ve ne olur bana bir daha SMS atmayın dediğim yığınlar var. Merhaba Online Bahis Şirketleri bende sizi çok seviyorum ama SMS konusunu lütfen tekrar gözden geçirin :) Hadi gelin başka dünyalarda buluşalım.

Peki Bu Israr Ne Zamana Kadar Sürecek ?

Eyyyyyyyy SMS kullananlar ! SMS 'den çok çok çok daha hızlı, hatta daha ucuz ve hepsinden önemlisi daha güveniliri varken neden SMS 'de inat ediyorsunuz ? Hadi da ! Değişimi başlatın artık ! Böyle durumlarda hemen aklıma EGO "Erken gelen oturur" gelir :) Kimin öncülük edeceğini de ayrıca çok merak ediyorum. Kesin kullanana vardır da benim haberim yoktur :S Bilen varsa buna da ses lütfen.


[Kaynak]

İletişim Araçlarının Değişimi

Duman ile haberleşmeye çalışanlar var mı hala ? Duvarlara resim çizenler de var ama en çok da şiir yazanlar var. Bu şiir yazanları sevmiyorum ama şiirleri seviyorum. Telgraf kullanılıyor mu acaba ? Abimin düğününe Telgraf ile tebrik mesajı gönderenler hatırlıyorum. Oysaki internettende canlı yayınlanıyordu ! Görüntülü konuşmalarda artık akıllı telefonlarımızda mevcuttu :) Mektubun yeri ayrıdır bir çoğumuzda :) Orta okuldayken kalem arkadaşlarım vardı. Estonya, Danimarka, Norveç ile mektup yoluyla iletişiyordum. Çok sağlam pul biriktirdim. 55 Günde gidiyordu mektubum :) Son olarak ise Askerlik görevimi yaparken bir mektup almıştım. Bu ne yaman çelişki ! Telefon ve sonra faks ne giriş yaptı hayatımıza ama. Şimdiki telefon ile o telefonu yan yana koysanıza, şimdikinin adını kesinlikle değiştirmeliyiz. Ve Radyo ... ve Televizyon ... ve Bilgisayar ... ve nihayet Internet ...

İyi İletişiyor muyuz Gençler ?

ICQ

Messenger

SMS

Whatsapp

...

Birisi Blockchain Messenger mı dedi ? Ooooouuuuuvvvv !


[Kaynak]

Giderek Karışıyoruz Sanki !

Hepimiz bu karışıklı içinde boğuluyoruz ve bir kurtarıcı bekliyoruz. En azından birisi artık akıl etsin de hepimizi şu SMS derdinden kurtarsın, günde yaklaşık 30 tane SMS siliyorum. Diğerleri de aynı yolda ilerliyor gerçi, Whatsapp grupları da sessize alınmaya başladı. Telegram bir başka dünya. Sosyal medya hesaplarından gelen etiketlemelere bakan kaldı mı emin değilim. Hele oradan gelen direk mesajları kimse sallamıyor. Herkesin onlarca eposta adresi var. Bir tanesi kesinlikle üyelikler için, aslında biraz anlamsız üyelikler için. Bir veya bir kaç tane de önemli olduğu düşünelen işler için kullanılan eposta adresleri var. İş harici eposta okuyan var olduğunu düşünmüyorum. İş epostasını bir şekilde kurban edip sağda solda paylaştıysa da onlar kesin spam vb. klasörlerde yok olup gidiyor. Yavaş yavaş eskileri bloke edip yeni iletişim kanalları kurmaya başlıyoruz. Bir sonrakini hep birlikte göreceğiz !

Bu keşmekeşin içinde iyi iletişmeye çalıştığınız ya da iyi iletiştiğinizi düşündüğünüz birileri varsa muhtemelen aynı evde yaşadığınız kişilerdir. Hariciyle iyi iletişim kurduğunu düşünen ya da söyleyen bilin ki yalancının tillahıdır :)

Destekleriniz için teşekkür ederim.

@obulunmaz


Posted from my blog with SteemPress : https://obulunmaz.000webhostapp.com/sebepsiz-mesaj-servisi-oldu-artik/

Sort:  

Şiir yazanlar?
Şairler ya da kendini şair sananlar değildir umarım :)

Zor bir soru sormuşsun üstad, şöyle toparlayayım :)))

Bahse konu zatlar duvarları karalayanlar ! Şiir yazanlara hayatım boyunca sempati beslemişimdir. Ayrıca ikinci cümlenizde geçen kendini şair sananlar kısmını da kendi adıma okumamış sayıyorum. Keyifle okuyoruz.

Saygılar.

Teşekkür ederim efendim, benim ki naçizane kalem kağıda sığınmak diyelim :)

Saygılar bizden :)

Sen bana gönderme mi yapıyorsun? Daha bu yazıdan bir kaç saat önce şair olacak bir kadın olduğumu ima etmiştim. Hem ne kadar nostaljik telgraf falan..! Akrostiş yapayım mı sana, romantik olur? : )

Asla ! alma/verme/gönderme yok :) Nostaljik kısmını bende seviyorum ama kullanım sıklığımız azaldıkça nostaljikliğini artırıyoruz ya ona dem vurdum. Şiirini bekliyorum :)


Bu yazı Curation Collective Discord Sunucusunda küratörlere önerilmiş ve manuel inceleme sonrasında @c-squared topluluk hesabından oy ve resteem almıştır.
This post was shared in the #turkish-curation channel in the Curation Collective Discord community for curators, and upvoted and resteemed by the @c-squared community account after manual review.

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by Obulunmaz from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 62856.64
ETH 2425.55
USDT 1.00
SBD 2.67