Moje pierwsze telefony!/ My first telephone!

in #blog6 years ago (edited)

Siema! Dzisiaj chciałbym poopowiadać o moich pierwszysch telefonach. Zapraszam do ''lektury''. 1 telefon który dostałem oczywiście od rodziców był to Sony Erickson K510i! Pamiętam do dziś jak byłem zajarany tym telefonem ponieważ, można było z niego słuchać muzyki i grać w różne gierki co było fenomenalne! Moim drugim a zarazem pierwszym dotykowym telefonem był to LG KP500 tzw. LG COOKIE! Ten telefon dostałem po tacie, ale nie przeszkadzało mi to w ogóle. Pamiętacie może gazety gdzie można było kupywac gierki? Na urodziny rodzice kupili mi NFS: Shift! Tak się cieszyłem! Moim 3 telefonem był też LG ale LG OPTIMUS L7. Tam to już rodzice nie kupywali mi gierek z gazetki bo w telefonie był wbudowany Android Market teraz zwany jako Sklep Play! Dla mnie najlepszą grą było pou :). Zawsze byłem fanboyem LG, więc kupiłem za swoje pieniądze z komunii (xd) LG G4s! Telefon jak telefon, dla mnie wspaniały aparat, był bardzo lekki, duży ekran a zarazem trochę zakrzywiony. Moim obecnym telefonem jest... XIAOMI! Dokładnie, Xiaomi readmi 5a. Czyli standard na dzisiejsze czasy. Jeżeli przeczytałeś do końca, zostaw upvote i napisz komentarz TELEFON. Cya!

Sort:  

Mój pierwszy telefon to Siemens A52 super gry miał :)

A są tu jeszcze fani Nokii 3100? To był mój pierwszy xD

Hah, moja babcia miała 3100 :) Miałem wtedy z 7 lat. Pamiętam obudowę w zebre!

Moja była granatowo-biała :D

A tak nawiasem mówiąc, tag polskiej społeczności to #polish nie #poland :D

Już poprawiłem :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 67024.68
ETH 3312.25
USDT 1.00
SBD 2.74