Moj pierwszy komputer!/ My first PC!

in #blog6 years ago

Cześć, dzisiaj chciałbym z Wami porozmawiać o mom starym komputerze :).
Zapraszam do czytania!
Moim pierwszym komputerem była skrzynka pomalowana na zielono XD Tak naprawdę, sercem komputera był Intel Pentium 766Mhz. Nie pamiętam dokładnie ale karta graficzna pochodziła z serii Nvidia. Była sytuacja, dokładnie w wakacje gdy z moim kolegą Miłoszem graliśmy 5 godzin w Ogień i Woda XD. Niestety, nie dokończyliśmy poziomu ponieważ... wybuchł zasilacz! Jako mały dzieciak byłem przestraszony co powiedzą rodzice. Gdy mój tata miał napisać podanie komputer się nie włączał... Ja siedziałem cicho i udawałem że nie słysze jak tata mówi do mamy że coś się stało z komputerem :p. Ale po paru minutach rodzice wiedzieli że to ja ponieważ, widzieli jak przychodzi do mnie Miłosz :). Tak naprawdę nie dostałem kary ponieważ, rodzice planowali kupić nowy, mocniejszy komputer!
Dziękuje za przeczytanie, CDN!

Sort:  

trach bum wybuchy

Up☝ za "Historie". ✌ 😉

dlaczego mam 5up i 0 mamony lel

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65974.40
ETH 2637.70
USDT 1.00
SBD 2.67