Pierwszy post - witaj świecie [PL]

in #blog7 years ago (edited)

Witaj świecie!

Tym standardowym powitaniem, zaczyna się każda kolejna nowa przygoda z blogiem. Jednakże czuję, że ta platforma wniesie wiele nowego w sferę blogową — nie tylko pod względem darmowego planu, jaki oferuje, ale także dzięki połączeniu co najmniej dwóch stref (na razie, piszę dwóch, bo te zdążyłem jedynie odkryć). Dobre połączenie social-media, platformy wideo oraz tekstowej, osobiście wygląda dla mnie bardzo obiecująco.
W swojej przeszłości wielokrotnie zaczynałem pisanie blogów, zarówno tych offline* (na tradycyjnych, papierowych kartkach), ale także i online, pod różnymi postaciami.
Mój najczęstszy problem, to kwestia tego, jak powinien wyglądać taki blog, o czym powinien być i jak zdobyć zapał do tego, aby dość regularnie prowadzić na nim publikacje.
Cóż, przyznaję, że od zawsze kręci mnie wiele tematów, głównie są to zagadnienia z zakresu etyki, biologii z naciskiem na teorię ewolucji, która wymaga tego, aby mówić o niej wprost i mówić o niej dużo oraz astronomia i ogólne tematy z wszelakich dziedzin, prowadzonych w formie popularnonaukowej, to piękna filozofia (filosophia — umiłowanie nauki).
Czuję, że jeśli wszystkie narzędzia — blog wideo i tekstowy, prowadzony będzie w jednolitej formie, pod szyldem jednej platformy — takiej jak steemit, to istnieje większa szansa na to, że wreszcie poczuję się zrealizowany w tej kwestii.

Tak właśnie zakończył się dzień pierwszy, a wtedy to autor, rozpoczął pracę nad swoim blogiem.

Pozdrówki!

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61170.16
ETH 2717.07
USDT 1.00
SBD 2.41