You are viewing a single comment's thread from:

RE: Mom shaming, anyone?

in #blog5 years ago

Odličan i istinit tekst @tamacvet. U glavi mi je podatak da samo 13% žena u Srbiji doji nakon što im beba napuni šest meseci. Mada čini mi se da se stvari malo menjaju i raduje me što sam počela da viđam mame koje doje svoje bebe na javnom mestu. Ja sam dojila Milu godinu dana, dok nisam počela da radim. Sa sobom sam uvek nosila maramu za dojenje i bila sam vrlo mobilna i društvena mama. Svakako je praktičnije od nošenja dohrane i flašica. Jedino što je odvikavanje od dojenja emotivno, a i fizički, najteži period koji smo pregurali do sada.

Sort:  

@ladysnowhite i mi smo savladali dojenje na javnom mestu, pa konacno mozemo u duze setnje :)

Cula sam da je prekid dojenja jako teska stvar. Jel tacno da je najteze izbaciti onaj podoj pred spavanje?

Hvala ti puno na komentaru!

Nema na čemu @tamacvet :) Uh, ne znam šta bih ti rekla. Najteže je ukidanje noćnog podoja, ali tu sam ja napravila grešku što ga nisam ukinula ranije. Mada, čim sam počela da joj skidam dnevne podoje postala je nervoznija. Na cuclu nisam htela da je navikavam, tako da je u startu odbijala i flašice, što mi je pravilo dodatan problem. Podoj pred spavanje sam ostavila za kraj, tako da je bilo potrebno, čini mi se, oko desetak dana da ga kao zaboravi. Ali izgurasmo i to :D

Eh taj nocni podoj smo cini mi se vec izbacili, posto ima 3 i po meseca, klopa u 22h pa u 6h ujutru, i onda nastavi do 10 da spava :D

Videcemo kako ostalo bude islo :)

Odličan bebac, pušta mamu da piše blog:) Uzivajte @tamacvet! Mnogo brzo rastu...

How are you doing!

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.032
BTC 60844.65
ETH 2995.69
USDT 1.00
SBD 3.88