Własny biznes - fotografia - 1.3

in #blog7 years ago

aaaa.jpg

Godzina 9:30

W końcu przyszedł dzień następnej wizyty w Urzędzie Pracy. Szybkie poranne sprawdzenie maila, a tam... kolejna "niespodziewanka". W weekend zamówiłem adapter do obiektywów , by zacząć w końcu pracę na nich i powoli uzupełniać portfolio. W poniedziałek dostałem wiadomość od sprzedającego z pytaniem, jaki kolor adaptera chce dostać [w aukcji nie było nic na temat kolorystyki] i że po wyborze koloru od razu wysyła towar. Odpisałem szybko, że barwa jest bez znaczenia, byle nie był różowy i byle szybko wysłał towar, bo chciałbym dostać przesyłkę do świąt. Dziś w mojej skrzynce widnieje wiadomość z następującą treścią : "zostały nam jedynie adaptery do Canona ..."|

Chyba wszystkie gwiazdy i siły na świecie przeciwstawiły się mojemu planu biznesowemu..

Nie dam się zjeść jednak tak łatwo.

11:30

W Urzędzie Pracy dowiedziałem się tego co zwykle, czyli nic konkretnego... Podpis złożony, następna wizyta w dniu zakochanych... a informacje na temat wniosku o dofinansowanie mam regularnie zdobywać w styczniu.

Dzień rozpoczął się słodko. Mam nadzieję, że chociaż poloniex.com odblokuje waluty steemowe, ponieważ chciałbym spróbować pierwszej wypłaty i być może rozpocząć w międzyczasie "zabawy" z kryptowalutami.

@krajes1993

Sort:  

tak to jest . Same kłody pod nogi początkującym przedsiębiorcom XD

@piotras Oh to prawda! Wygląda to trochę na selekcję naturalna - istne prawo jungli..
Biednemu zawsze wiatr w oczy i ... ;)

Spróbuj na Bittrex tam masz też Steem i SBD.

@andzi76 Bittrex wykrzaczył się na nowych użytkowników co strasznie zniechęca..

"Dear new users:

We have received an enormous number of new account registrations over the past few weeks. We are excited to have so many new users who want to join the Bittrex community. Unfortunately, we have to make a few upgrades to our support and backend systems to handle the increased traffic and load. As such, we have halted new user registrations for the time being. If you already have an account on Bittrex, you will not be affected by this change. Please continue to the log in as you normally do.

To our new users, we will keep you posted on when we open up registration. We apologize for the inconvenience!

The Bittrex Team"

Tak słyszałem o tym, to tylko świadczy (tak mi się wydaje) o tym że podchodzą profesjonalnie do swojej pracy. Nie napychają nowych użytkowników, a później z przeciążenia giełda się wiesza. Może poczekaj cierpliwie

Innego wyboru pewnie nie będzie jak uzbroić się w cierpliwość. Nie zapowiada się również, by poloniex się ogarnął w najbliższym czasie

Zbieraj krypto, będziesz miał czas jeszcze żeby sprzedać, może kiedyś podziękujesz dla Bittrex że nie mieli miejsca jak Steem skoczy bardzo wysoko. I w tedy będziesz się cieszył że teraz nie sprzedałeś. Osobiście ja nic nie sprzedaje, wszystko wymieniam na Steem Power, traktuję to jak udziały w projekcie za które mam płacone. Oczywiście jak coś napiszę.

Idą święta, a że biedny student ze mnie, fajnie byłoby jakiś zastrzyk gotówki dostać :)
Wiesz, jestem typem człowieka, którego ciekawi ten "pierwszy raz" w wielu kwestiach, a wypłata środków, które w jakiś sposób zarobiłem tym, co pisze, jest dla mnie totalną nowością i czymś nieprawdopodobnym w dalszym ciągu :)

Haha wiem jak to jest, niecierpliwość, musi być już! No to w tym nie pomogę może ktoś inny będzie wiedział gdzie to sprzedać.

Przeleje na blocktrades , zamienie na btc , potem przeleje na elektroniczny portfel :p przynajmniej taka koncepcja jest :p jak wyjdzie, coming soon :)

Czyli ciekawy dzień miałeś :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63287.47
ETH 2569.39
USDT 1.00
SBD 2.81