One day in Prague, when we could be close to each other 🤗 ~ Eines Tages in Prag, als wir einander nahe sein konnten 🤗

in #blog6 months ago

L1001202.jpg

Those were the days when we did not pay attention to what we were given. We could sit in a restaurant, we could walk on crowded streets, get on a plane and fly to another continent. Go to a museum, to a cinema. Actually it is possible to mention without end... It was a hot summer day. Prague was crowded as always. that day I complained about it. I was trying to take pictures in such a way that people were not visible. 🤔🙈
~
Das waren die Zeiten, in denen wir nicht darauf geachtet haben, was uns gegeben wurde. Wir konnten in einem Restaurant sitzen, wir konnten auf überfüllten Straßen laufen, in ein Flugzeug steigen und auf einen anderen Kontinent fliegen. In ein Museum gehen, ins Kino. Eigentlich ist es möglich, ohne Ende zu erwähnen... Es war ein heißer Sommertag. Prag war wie immer überfüllt. An diesem Tag beschwerte ich mich darüber. Ich habe versucht, so zu fotografieren, dass die Menschen nicht zu sehen waren. 🤔🙈

L1001205.jpg

L1001257.jpg

L1001305.jpg