Steemit Blogum Yayında

in #blog6 years ago (edited)

Steemit Blogu

Öncelikle herkese merhaba. Bir süredir blog açmayı düşünüyordum. En sonunda uygulamaya koymaya karar verdim. Bu blog açma işini gerçekten gözümde büyütmüşüm. Çok uğraştıracağını düşünüyordum. Uğraştım, fakat çok uğraşmadım. Geçmişte de birkaç tane websitesi açtığımdan dolayı yaparken bazı şeyleri az da olsa hatırladım. Hatta o zaman kodlama da hiç bilmiyordum(şimdi de çok bildiğim söylenemez), her kodu araştırıp yazıyordum. Ama artık kullanıcı için biraz daha kolaylık sağlanmış gibi gördüm. Bu sebepten dolayı zevkle yaptım. Daha tam olarak detaylara inme fırsatım olmadı. Önümüzdeki günlerde yavaş yavaş düzenleme yapmayı düşünüyorum. Sitenin kabasını oluşturdum. Tema hakkında çok kararsız kaldım ve en sonunda biraz sade yaptım. Yazımı okuyan siteye de bakıp tema hakkında buraya yorum yazarsa sevinirim.

Görsel Kaynak

Not: Bazen site biraz yavaş açılabiliyor, leverage browser caching düzenlemesini de bir ara yapacağım.


Posted from my blog with SteemPress : http://isitfunny.tk/steemit-blogum-yayinda/

Sort:  

This post has received a 0.78 % upvote from @drotto thanks to: @isitfunny.

Bloğunuz hayırlı olsun ☺️
Ayarlardan tr yi başa alırsanız güzel olur 😄

teşekkür ederim.
tr yi başa aldım busy de gözüküyor, steemit sanırım ilk blog yazılıydı onu değiştirmeye izin vermemiş

Congratulations! This post has been upvoted from the communal account, @minnowsupport, by isitfunny from the Minnow Support Project. It's a witness project run by aggroed, ausbitbank, teamsteem, theprophet0, someguy123, neoxian, followbtcnews, and netuoso. The goal is to help Steemit grow by supporting Minnows. Please find us at the Peace, Abundance, and Liberty Network (PALnet) Discord Channel. It's a completely public and open space to all members of the Steemit community who voluntarily choose to be there.

If you would like to delegate to the Minnow Support Project you can do so by clicking on the following links: 50SP, 100SP, 250SP, 500SP, 1000SP, 5000SP.
Be sure to leave at least 50SP undelegated on your account.

Loading...

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 67831.26
ETH 3460.55
USDT 1.00
SBD 2.72