You are viewing a single comment's thread from:

RE: Loyal Friend

in #blog6 years ago (edited)

Mooie kleuren, klein puntje van kritiek ... als je iets anders was gaan staan had je die mast niet in je beeld gehad, (voelt voor mij persoonlijk als een storend element in het beeld). Buiten dat om, een mooi plaatje.

Sort:  

Zeer terecht puntje ;) Proberen aan te denken in een soortgelijke nieuwe situatie in de toekomst

Yep, en ik weet uit ervaring dat dat niet altijd meevalt. Je ziet iets en je kijkt door je zoeker naar je onderwerp, maar vergeet daarbij vaak op het totaalplaatje te letten.

Zeker, vooral ook een kwestie van de tijd nemen

Ja ... en juist dat heb je niet altijd als je druk in je hoofd bent. Of zoals ik vaak met dieren werkt, dan moet je snel handelen. Dat snel handelen wat ik dus gewend ben vanuit de dierenwereld moet ik helemaal loslaten in de landschapwereld ... en dat is vaak een strijd met mezelf waar ik bij na moet denken.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 60603.53
ETH 2702.02
USDT 1.00
SBD 2.44