You are viewing a single comment's thread from:

RE: Preparing for newyears eve, getting some fireworks :)

in #blog6 years ago

😂😂🤣😂🤣😂 hmmmzz yeah a guy in my neighborhood was crazy he did strijkers in a glass bottle blew up electricity houses. I was a bit milder with my smokebombs in stairways that blue or red smoke till the top of the stairs 😂🤣😂 but strijkers i didnt do that because you dont see the lont. But firebutterfly throwing up in the air or in the water was always fun. Or buying those packages thinking now it comes a big fountain with de ending of just a ssssshhhplop maar waarom schrijf ik eigenlijk in het Engels je bent een Nederlander😂🤣😂🤣😂🤣😂

Posted using Partiko Android

Sort:  

hahaha geweldige tijden :) memories :P

Hahaha yeah toen was alles veel simpeler met de opgevoerde zundapp. 😂😁😉 nu wordt alles opge opgeslagen door ieder mobieltje.

Posted using Partiko Android

hahahaha the good old Zundapp KS 50

70CC er op met een verstelbare sproeier en gaan met die banaan :)

Ik had een sprinter standaard uitgevoerd met een 50cc en 10mm cabarateur. Alles werd door de politie eraf gehaald. Ze werden zo nieuw verkocht. Ik was zo boos dat ik naar Bodegraven ging en een 70cc 2 porter kocht en 17mm met verstelbare sproeier en een jamacol uitlaat ik had een speciale zomer en winter vertanding sindsdien 2 keer gepakt geweest maar daartussen was ik te snel 1 keer lette ik niet op ik was te lasr voor een afspraak en ging vol gas ze moesten 120 rijden om enigszins in te lopen de andere keer zat ik in de winter nog met zomervertanding op. Ze stonden achter een vrachtwagen. Ik kon geen kant op 😂 hop op de rollerbank hij was niet vooruit te branden maar op de rollerbank stopte ze al bij de 2e versnelling. 😂🤣😂🤣😂 tja 500 gulden boete geloof ik. Maar ik kreeg hem wel terug. Ik moest toen naar school dus ben ik omgereden en doorgegaan.

Posted using Partiko Android

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.16
JST 0.029
BTC 61438.76
ETH 2384.57
USDT 1.00
SBD 2.58