You are viewing a single comment's thread from:

RE: A Warning For Everyone That Will Travel To Turkey Or Other Eastern Countries.(Food Poisoning)

in #blog6 years ago

1 kez yasamis olsak evet oyle olurdu, ama bu kacinci defa. Kac kez zehirlendik ve kac kisi daha zehirleniyor. Yorumunuz on yargi hakkinda olsa bile insanlari zehirlemenin kotu birsey oldugunuda iletebilirdiniz.

Sort:  

yani bir doktor adayı olarak tabiki de bunun kötü bir şey olduğunun farkındayım ama haksız olduğunuzu söylemedim biraz ön yargılı olmuş sadece herkese bunu anlatmak da onlarda da önyargı oluşturur :)

Bence dikkatli olmak onemlidir. On yargili olmak birseyi yasamadan veya bilmeden bunun hakkinda bir fikir olusturmaktir. Ben yasadiktan sonra paylastigim icin on yargili oldugunu dusunmuyorum. Bir doktor olarak bilgi sahibi olmanin ne kadar onemli oldugunu bildiginizi dusunuyorum. Sizde bir hastaya bir doktor olarak bir gun belki bilmediginiz yerlerde yemek yemeyin, veya disarda yemek yemeyin diyebilirsiniz. Tabiki hastanin iyiligini insanlarin sizin on yargili olmanizi dusunmesinden daha yuksek bir yerde tutuyorsaniz. Dusuncenize saygi duyuyorum, ama on yargili oldugumu dusunmuyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.27
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68313.70
ETH 3663.55
USDT 1.00
SBD 3.66