Za začetek ...

in #blog7 years ago


  … ko govorim, velikokrat preskakuje besede in stavke, ter se tako poglobim v svoje razlaganje, da ko vidim zbegane obraze na drugi strani, ne vem ali me niso razumeli ali pa sem pozabil povedati polovico stvari. Jordan Peterson je nekje izjavil, da ponoči, ko ne more zbrati svojih misli vstane in jih zapiše, zato da jih lahko strne in sortira. Če bi enako počel jaz, bi še vedno bili zapiski zmazek. Tako sem se odločil, če želim zbrati in strniti svoje misli, jih moram objaviti, da bom tako vložil več truda in tako bo nastajal ta blog. Če ga bo kdo bral ne vem, če bo komu koristil še manj, zagotovo bo koristil meni in upam, da bo opogumil tudi kakšnega drugega samotnega bralca, ki bo zabredel na te strani. 

Sort:  

This post recieved an upvote from minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowpond on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 66293.76
ETH 3282.25
USDT 1.00
SBD 2.70