steemit ile hayatım nasıl değişti [Cointurk 16. Projesi]

in #blog6 years ago (edited)

merhaba arkadaşlar
steemit ile tanıştıktan sonra hayatımda önemli bir yer aldı şöyle anlatayım : eskiden internete dolaşıp boş boş zaman geçiriyordum youtube facebook ingstram gibi sitelerde takılıyordum yani kısacası bir şey yapmıyordum

steemitle tanıştıgımdan beri 14 gün oldu ve araştırma yapıyorum bilgi sahibi oluyorum ve zamanımı boş şeyler için geçirmiyorum burada bitcoin nedir ? ne işe yarar gibi bilgileri öğrendim ve öğrenmeye çalışıyorum kendimi geliştirmek için buradayım bize herzaman destek olan cointurk ailesinin sayesinde aile ortamı ve yeni arkadaşlar tanıyorum bilgi alış verişi yapıyoruz ben burada kendime özgün bilgiler paylaşıp bilgelendirmeyi ve hayallerimin peşinde koşmayı devam ediyorum burda hem kazanıp hemde güçlenmek istiyorum
hayalim daha iyi bir telefon ve iyi bir araba bunlar için çalışıp kazanacagım.
beni okudugunuz için teşşekür eder beni takip etmeyi unutmayın @eloniy

ASDASDASD.png

Sort:  

guzel bır paylasım olmus

Güzel paylaşım olmuş tebrikler

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly � Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.034
BTC 63750.99
ETH 3130.22
USDT 1.00
SBD 3.95