You are viewing a single comment's thread from:

RE: Bramen geplukt.

in #blog7 years ago

Lekkerrrrr doet me denken aan vroeger. 1 braam in het emmertje waar moeders jam van maakte en twee in mijn mond 😂
Directement foetsie!
Ja joh - stik illegaal! 🤔

Sort:  

haha ja is voor mij ook iets van vroeger.

Dat illegaal, maakte het eigenlijk spannender. Maar ik had had niet zoveel. Al weet je maar nooit in Nederland.

thanks voor de resteem:

Graag gedaan! Bedacht me net - vroeger zochten wij ook paddestoelen (cantarellen). Maar ik herinner me nog goed hoe de buit geconfisceerd werd door de boswachter (wat zal die lekker gegeten hebben die avond 😂) Tegenwoordig heb je dan dus een dikke boete te pakken

Klinkt als de "good old days"

haha inderdaad jullie buit confiscuren en in de avond zelf op eten:)

Heb zelf nog nooit cantarallen gegeten. Misschien een keertje proberen. Is nog best goed uitkijken welke paddestoel je plukt. Sommige zijn best giftig, en van andere kan je gaan hallicuneren. :D

Dat laatste is dan tijdens het diner ook niet helemaal handig, denk ik 😂

hehe ja wat is handig? Kan wel grappig zijn misschien:D is weer is wat anders he

Ach ja daar heb je een punt 😉

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 58440.50
ETH 2618.70
USDT 1.00
SBD 2.39