You are viewing a single comment's thread from:

RE: ,,Milosrđe za srpski narod"

in #blog6 years ago (edited)

iskreno, i mene je ganula recenica tvoje majke. zelim ti stvarno da nekada u buducnosti vidis zavicaj, koji je isto tako mogao da te oblikuje drugacije. drago mi je sto ste uspeli da odate na vreme, mnogi nisu.
secam se da su deca bila srecna jer ne idu u skolu, taj prvi razred smo nadomestili u kucnoj atmosferi. ali se isto tako secam kako vise nema crtaca i nema nasih kanala, a onda preko satelita cekamo novosti sta ce sledece biti meta.
volela bih da ovo prevedes na engleski, jer mi mozda znamo sve ovo ali svet ima i dalje drugu sliku. svaki prijatelj iz inostranstva pomisli kako smo mi krivci, dok mu se ne predstavi nasa slika, pa se zapita debelo.

Sort:  

Planirala sam da prevedem na engleski jezik. Ljudi u inostranstvu ne znaju ni gde je Srbija,ni sta je prozivela. Znaju za Srbiju u svetlu Zapada. Skoro me je pitala jedna Amerikanka odakle sam,ja sam rekla da sam iz Srbije. Ona me je pitala: pa kako zivis tamo,tamo su na ulici stalno ratovi,oruzane borbe. Ja sam joj rekla: ne,ne,ne,pogresno si razumela nisam iz Sirije nego iz Srbije. Ona mi je rekla: da,da,razumela sam,pa zar nije tako kod vas? Toliko o svemu,mi smo predstavljeni kao vandali. :)

pa da, nista to nije nepoznato. ne moze cevek ovde da bude ravnodusan ni objektivan i kad bi se opisivala situacija, pomen politike i svih sila je neizbezan.
Tako je mene pitao i dug iz Brazila, koji je pr tom bio ovde ko je krivac, posto je citao sve i svasta. Obisli smo zemlju, pokazala mu rusevine i priblizila kako je to zapravo izgledalo. I on je sam svestan sta su mediji.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 59367.33
ETH 3172.01
USDT 1.00
SBD 2.43