Steemit İle Hayatım Nasıl Değişti [Cointurk 16. Projesi]

in #blog7 years ago

Merhaba Arkadaşlar

Steemit ile tanıştıktan sonra hayatımda önemli bir yer aldı şöyle anlatayım: eskiden internette dolaşıp boş boş zaman geçiriyordum. Youtube facebook ingstram gibi sitelerde takılıyordum yani kısacası bir şey yapmıyordum.

Steemet ile tanıştıktan sonra günümün çoğunluğunu çalışarak ve steemetle geçiriyorum. Yeni bilgiler yeni şeyler öğreniyorum. Fazlasıyla yararlı fikirler sunuluyor ve öğretici de aslında. İnsanların araştırma yapmasına fazlasıyla yararı var .
Bana olan faydası yeni bilgiler vee öğrencilik hali maddi durum göz önüne alınırsa iyi bir ticari alan da oluyor.
bu konuda @kusadasi fazlasıyla yardımcı oluyor teşekkürler.

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 56500.57
ETH 2341.32
USDT 1.00
SBD 2.33