You are viewing a single comment's thread from:

RE: Finally my ankle is healing.

in #blog6 years ago

Enkel blessures zijn echt klote.... heb je weleens dry bedeling geprobeerd. Dat stimuleert het helen ik dacht er het mijne over maar het hielp ..... deed wek pijn maar zon blessure ook dus... sterkte

Sort:  

Nee is niet prettig een enkel blessure, was bang dat ik joggen moest gaan opgeven.

Ik had geluk dat ik niet zoveel pijn had, zolang ik maar niet ging joggen of springen enzo. Deed ik dat wel was een dag er na me voet geblokkeerd. Kom ik niet meer lopen.

Dus nam ik maar veel rust, misschien juich ik te vroeg maar denk dat het nu aan het genezen is. Ben iig weer flink aan het joggen.

Nee nog nooit van dry bedeling gehoord. Maar nu heb je nooit meer last van je enkel(s)?

Het was enkel & achillespees en ik had van die naalden gehoord en was er bang van maar de pijn werd te groot en toch gedaan en na 4 x was de pijn weg heel apart nu niets meer van te merken

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 61986.20
ETH 2421.27
USDT 1.00
SBD 2.63