You are viewing a single comment's thread from:

RE: Biedny Chłopak i Jego Urojenia

in #blog6 years ago (edited)

Przepraszam, za tak późną odpowiedź ale nie siedzę ciągle na Steemit

  1. Ta, 19 latek wie lepiej, połknąłeś wszystkie rozumy, większego zarozumialstwa nie widziałem, nie będę cię próbował przekonać żebyś zmienił zdanie ale pogadaj z psychiatrą, psychoterapeutą albo psychologiem, on ci wytłumaczy w jaki sposób pomaga ludziom
  2. Ok, rozumiem przyznaje spaprałem, tak jest wiele wiar
  3. Ten argument był akurat skierowany w stronę chrześcijan, że bije od nich hipokryzja.
    Takie coś (co podałeś w przykładzie) to się nazywa dwójmyślenie, i gdybym był tym murzynem to bym się przestał z Tobą przyjaźnić, bo jak mam się przyjaźnić z osobą, która obraża takich jak ja?
Sort:  
  1. Całkiem często rozmawiam z psychologami i psychiatrami. Nie potrafią tego wytłumaczyć, nawet nie próbują ucinają rozmowę.
  2. Jak by murzyn był myślący i miał poczucie samo wartości to by wiedział że człowiek to nie opakowanie w postaci skóry i liczy się to co ma w środku. Jakieś nerki czy inne narządy, to ma wartość :D
  1. To widocznie spotykasz słabych psychiatrów bądź psychologów, ta dziedzina życia na prawdę pomaga.
  2. Nie wiem o co ci chodzi ale tak, liczy się co ma w środku ale nie dosłownie, co nie zmienia faktu że jak ktoś by obrażał (bo żartować można, ale niekiedy humor przybiera zbyt ofensywną formę to już przesada) mnie gdybym był Murzynem to nie czułbym się komfortowo przy takim "przyjacielu"

Pozdrawiam

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 57882.05
ETH 2579.00
USDT 1.00
SBD 2.35