Hip Hop Is Back (Adana) #PURPLEHEJ

in #blog6 years ago (edited)

Bu dünyanın adil olmadığını hepimiz iyi biliyoruz. İçindeki insanlar mutsuz, gergin, tripli. Birazdan izleyeceklerinizle kendinizi çok daha rahat hissedeceksiniz.

20180316_101802.png

3-2-1 HIP HOP IS BACK!

Sonunda Adana'ya varan kafile hemen takılmaya başlamış. Daha videonun başında Heja'nın sahnede dans ettiğini görüyoruz, sonraki sahnede daracık alanda İstabul ekibi VS Adana ekibi futbol karşılaşmasına geçiyor. 18 yaş sınırından dolayı giremeyen fanlara imza dağıtabilmek için konser alanının biraz ilersinde imza dağıtırlarken biri kalemini istedi diye atar yapan No.1 kadar seksi bir şey yok şu hayatta. Neysö. Adana'da yeşillikleri gördük, kardeşliği ve kalabalığı gördük, break dansı gördük. Hatta Fate Fat'ın bisikletleri bile kadraja girdi. Gerçi Fate Fat'ın değil bisiklet Chopper Yaşar'ın ama adı çıkmış artık Fate Fat'ın. Hip Hop gerçekten dönmüş gibi, graffiti bile var. "Tarzı gecenin dibine kadar non-stop killa" bir durak olmuştu. Öyle ki Ayben'i bile gördüm.

HÜRRİYET MAHALLESİ

İstanbul Trip'i Hürriyet Mahallesi'nde görmek çok güzel bir şey. Adana 01 dizisinin Cio'su önderliğinde mahalleye giriyorlar. Her şeyin başladığı yer olarak görüyorlar mahalleyi. Neden öyle anlayamıyorum hala ama bi ara ufak bi eve kapanıp rap vloglarında geri kaldığım yerleri izlersem anlarım diye umuyorum. İnş anlarım.

Sort:  

Keyifli bir videoydu .devaminida bekleriz

vlog devam ettikçe ben de izlemeye devam ederim vakit bulup. ayrıca başka rap blogları da yazıyorum purplehej'den bağımsız.

Efsane bir video, çok keyif alarak izledim, Hürriyet Mahallesi herşeyin başladığı yer... Eğlenceli bir video olmuş, yüzümde gülümseme ile izledim. Emeğinize sağlık hocam 😃

teşekkür ederim beğenilmesine sevindim.

As a follower of @followforupvotes this post has been randomly selected and upvoted! Enjoy your upvote and have a great day!

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58237.47
ETH 2479.72
USDT 1.00
SBD 2.38