Pogled sa prozora - predstavljane

in #blog6 years ago

IMG_20180327_101656.jpg

Ovo je moje ponovno ( friško ) predstavljanje za HUSK i BBN, na hrvatskom jeziku, zato što mi tako više odgovara. Na engleskom jeziku pišem svaki dan, skoro cijeli dan, tako da mi više niti malo nije interesantan.

Steemit-u sam se pridružila u kolovozu 2016 međutim zbog nekih drugih obveza nisam bila naročito aktivna. Počela sam se ozbiljnije baviti ( pisati i komentirati) tek u prosincu 2017, iako sam sa svim na Steemit-u bila već upoznata, tako da mi je bilo puno lakše funkcionirati u ovoj okolini.

Inače sam iz Rijeke, a ovaj profil sam napravila čisto da se malo zezamo ja i kćer, uopće nisam imala pojma da je na Steemitu neka domaća grupa. Ako vidite neke škrabotine, to su moji 'umjetnički radovi', kćer mi lijepo crta.Zapravo, to joj je omiljeni predmet u školi uz engleski jezik koji govori tečno kao da joj je materinji. Nas dvije puno toga zajedno radimo i ona me u svemu imitira. Osim u crtanju, u tome je puno bolja.

Prije, dok sam bila mlađa također sam crtala, slikala i tako to, ali negdje oko 17-te godine ili slično trebale su mi neke pare, pa sam počela tipkati i to se pretvorilo u nešto mnogo više. Međutim, s vremenom su mi se ruke u potpunosti prilagodile tipkanju tako da sam 'izgubila' osjećaj za crtanje.Nemam nikakvih problema tipkat cijeli dan, napišem 2000 riječi sastavak ispod sat vremena, nikad nisam imala one probleme sa karpalnim kanalom, upalom mišića... jer su mi se ruke pretvorile doslovno u čelik. Zato mogu toliko puno vremena provodit tackajući po tasturi ( koja je super naprema onim starim kramama od pisaćih mašina) a da se ne umaram. Možda mi se sa vježbom vrati osjećaj za crtanje, ali ne znam, nakon više od 20 godina mislim da to nije moguće.

Probala sam crtat pingvina,koji ispa ka sova, a onda sam radila kišobran za natječaj, pa mi liči na balon. Moja kćer od 9 godina crta bolje nego ja...

Teme za pisanje su mi... šta bilo. Najviše volim priče, rasprave, šaljive sastavke ... i obožavam komentirat. To mi je terapija. Neki mrze, meni je to super. MIslim da mi nijedan drugi hobi ili posao neće biti toliko dobar koliko networking. Drugo me ne zanima, nisam od nekog interesa za karijeru iako sam inženjer radiologije po struci.

Duhovna životinja mi je sobna biljka, tako otprilike 'vibriram'. Volim pomoć, ako mogu, znači volim praviti različite stvari koji mogu biti zanimljive i korisne, nalazit neke stvari online, modificirat, učit.

Jako puno koristim Twitter, Youtube i GitHub. Volim da gradim neke bot-igračke i slične programčiće. Nedavno sam se učlanila na nagovor u Utopian, Bog zna šta će od toga bit. Pa ćemo probat, pa ćemo vidit. Ima i tamo nešta za radit. Valjda.

Ne znam koliko će ovakvi postovi odgovarati našoj grupi, ali mogu pisat popola. Jedan post engleski, onaj umjetnički, a drugi na domaćem, kao diskusija.

Meni je jako drago da mogu na svom jeziku pisat i da ima grupu na Steemit-u koja to može čitat.


U5dse54aAwd9dWWSPM6ahJij7L7CLD1_1680x8400 copy.gif

Sort:  

A i nama je drago da si se pridruzila. Naucit ces brzo koga treba gnjavit sa pitanjima ali svi smo tu na raspolaganju. haha.
Sretno na Steemitu. :D

Super ti je post, bas simpaticno :) "Probala sam crtat pingvina,koji ispa ka sova, a onda sam radila kišobran za natječaj, pa mi liči na balon." :D :D Bas sam se nasmejao :) Samo ti nastaviti "vibrirati" u istom stilu i verujem da ce ti biti ovde super :) Pozz za tebe i cerku :)

Ma biće sve super.

ja sam doveden u zabunu, čak sam i na svom postu odgovorio kao da pisem @zen-art :D još pomislih petra zamenila avatar :D
Pozdrav.

Hahaha. Petra je iz Zagreba, ja sam iz Rijeke, i meni se kćer zove Petra.
Pozdrav!

Your Post Has Been Featured on @Resteemable!
Feature any Steemit post using resteemit.com!
How It Works:
1. Take Any Steemit URL
2. Erase https://
3. Type re
Get Featured Instantly & Featured Posts are voted every 2.4hrs
Join the Curation Team Here | Vote Resteemable for Witness

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 62567.99
ETH 3431.85
USDT 1.00
SBD 2.47