барады, клиникалық міндеттерін медбикеге тапсырады

in #blog6 years ago

Дәрігер мерекеге барады, клиникалық міндеттерін медбикеге тапсырады, ол оның көмекшісі болды. Докторы: «Мас Мукиди, мен бір аптаның басталуын қалаймын, бірақ науқастарға қызмет көрсету үшін клиниканы үнемі ашық ұстаңыз». Мен кез-келген пациент келгенде сақ болуға және күтімге сай болуды сендіремін.
Мас: «Ready, Doc» Үйге оралғаннан кейін дәрігер практикадан қайтты.
Доктор: «Сонымен, аптасына клиникалық жағдай қалайша үйде тұрамын?


Mas: «Клиника тыныш, Док. Осы аптада тек 3 пациент бар, себебі дәрігер демалысқа шыққан-жатпағанын біледі. Бірінші пациент бас ауруы болды, мен Паракетамолды бердім.
Доктор: Sip, бұл дұрыс. Екіншіін сақтаңыз ба?
Мас: Екіншіден, оның асқазансы ауырады. Сондықтан мен Antasida, Doc.
Дәрігер: тұрақты! Менің қызметшім болар бекер емес. Үшінші пациент қалай?
Mas: Emm, gini dock. Әйел пациент бар, жас және шын мәнінде очаровательны. Мен жай сұрағым келіп отырған себебі, ол төсекте жатқан төсекке шықты. Ол: «Маған көмектесші, Мас. 3 жыл бойы мен адам көрмедім! Мен бұл тұра алмаймын.
Доктор (жартысы таңырқады): Вау, содан кейін не істеп жатырсың?
Мас: Ия Док, Insto көз тамшысын ғана беремін. Қан ер адамдарды байқай алмайтынын айтты.

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 64303.16
ETH 3137.29
USDT 1.00
SBD 3.97