You are viewing a single comment's thread from:

RE: DILEMMA - Fiction vs. non-fiction?? ...Am I prisoner and slave of my own brain ??

in #blog6 years ago

Kdybys byl v Hogwarts, urcite bys byl Ravenclaw :D

Nevim jak to maji postatni, ale ja jsem treba postizena tak, ze at ctu cokoliv, tak si o tom zacnu zjistovat dalsi informace a podrobnosti a jsem schopna nad tim travit opravdu dlouhou dobu. To jsem takhle ve trinacti letech zacala cist toho vyse zmineneho Pottera a dneska mi je tricet a doted ctu knihy a dalsi zalezitosti z historie a zkoumam co a jak tam vzniklo, co je ciste vymysl a co je cim inspirovano. Takhle to mam ze vsim a to do te miry, ze si nejsem jista zda pro me literatura neni az prilis vycerpavajici zalezitost :D

Sort:  

Nieeeeeeeee ja som chcel byt Gryffindor ://

Hahh, pekne, to ja mam zas opacne, ze vacsinou uz ku koncu knihy sa neviem dockat kym skonci, lebo som medzicasom nasiel nieco nove na co sa uz tesim...cize dost casto je koniec knihy pre mna "vykupenim", napriek tomu, ze ma ta kniha bavi :D

tak pockej, s timhle "pristupem" mozna preci jen Ravenclaw nebudes :D

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 65858.36
ETH 3493.88
USDT 1.00
SBD 2.53