You are viewing a single comment's thread from:

RE: The blocktrades contest | Steemitbloggers Contest - Hotel Stories

Nevím o co tady jde, ale strašně se chlubíš a ani jednou jsi mě nezmínil v souvislosti s tvými favorite Steemians a dokonce ani jako toho, kdo tě na ten nápad jet do Krakowa přivedl :D Takže doufám, že... to vyhraješ! :-* :D

Seriously guys, @matkodurko is the man to win this contest. Fingers crossed buddy! :)

Sort:  

Hahah teba som takticky nespomenul, lebo si bohaty :D A chcel som, nech to budi taky pocit, ze som sa isiel stretnut len s chudobnymi kamosmi :D Ved ty vies, ze som pri pisani na teba myslel :* :D

A chlubim sa fakt hrozne :D Hold, ucel svati prostriedky, ci ako sa to hovori :D

Tak myslím, že když uvážíme současnou cenu Steemu a fakt, že jsem "full-time Steemian", tak jsem adeptem na nejchudobnějšího člověka, kterého jsi v Krakově potkal, já! :DD :((

Ale chápu, jak jsi to myslel, delfín se ti do toho příběhu nehodil :D

Ja neviem vbc o akom Steeme rozpravas. Ja som samozrejme ze rozpraval o tebe a @liltammy. Ved sa hovori, ze laska je najvacsie bohatstvo na svete ci? :D Vy dvaja ste tym padom najvacsi bohaci :)

Hmm, pán se dal na diplomacii :D Vedeš si výborně :D

Diplomacia? mne by si rekel, že totálne "prdolí" :D

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 69774.83
ETH 3620.03
USDT 1.00
SBD 3.72