Sort:  

Oke nice die is ook weer lekker gestegen sindsdien ik heb wat extra IOTA aangeschaft, heb afgelopen dagen wat nieuwe artikelen er over gelezen over mogelijke toepassing van IOTA. Maar Stratis is ook heel lekker bezig met alles wat ze aan het ontwikkelen zijn. Een deel van de reden dat ik voor IOTA ga is ook dat ik denk dat IOTA nog een soort gelijke ontwikkeling door kan maken als bitcoin en Ethereum. En dat ik op die manier een flink grote winst kan krijgen. Stratis heef in ieder geval al 1 zo'n enorme spike gehad en IOTA nog niet echt als het eerder in tijd was geweest had ik ook sowieso Stratis aangeschaft:)

IOTA is een heel interessant concept. Ik heb er een aantal dagen geleden een post aan gewijd.

Lang verhaal kort: als je short wilt traden zijn er ongetwijfeld een paar mooie pieken te pakken. Maar op de lange termijn denk ik niet dat het groot gaat worden omdat het niet door de grote bedrijven als standaard geadopteerd zal worden.

https://steemit.com/cryptocurrency/@valderrama/iota-will-not-last-because-it-will-not-get-collectively-adopted

Maar dat zegt mijn glazen bol... misschien is die stuk!

Had het stuk al gelezen maar zag net dat ik vergeten was te upvoten nu wel gedaan:) Maar denk je niet dat het voor alle crypto's op dit moment dan geldt dat ze niet door grote bedrijven worden opgenomen en dat die bedrijven voor alle toepassing die de crypto's bieden hun eigen systeem zullen ontwikkelen?

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 65709.71
ETH 2614.52
USDT 1.00
SBD 2.69