You are viewing a single comment's thread from:

RE: Basic research about blockchain / Odkrywanie podstaw blockchain

in #blockchain7 years ago

Jeżeli ktoś nie zna podstaw działania blockchainów to wątpię, aby na podstawie tych tekstów coś wyniósł, tym bardziej, że niestety nie jest to po polsku. Ogólnie zauważyłem duże problemy z tłumaczeniem tych zagadnień na różnych spotkaniach i meetupach, bo bardzo często mówi się o strukturze, a nie samym prostym działaniu.

Sort:  

Te teksty zalinkowałem, ponieważ były dla mnie odkrywcze. Pewnie drogi do odkrywania czym jest blockchain są zróżnicowane - jednych bardziej interesują kwestie techniczne, innych wpływ na życie. Muszę się przyznać, że od strony technicznej jest to dla mnie zbyt skomplikowane, rozumiem jedynie ogólne zasady. Natomiast wpływ społeczny jest czymś, co mnie żywo zajmuje. Pewnie będę się starał znajdować w przyszłości też teksty po polsku.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 61470.93
ETH 3436.77
USDT 1.00
SBD 2.52