BLOCKCHAIN (Blokzinciri) Yazılarım Çok Yakında

in #blockchain7 years ago

Merhaba arkadaşlar

Haziran/2017'de Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Bilgi güvenliği ve siber güvenlik alanlarıyla ilgilenmekteyim. Şuan bir özel eğitim kurumundan System and Network uzmanlığı eğitimi almaktayım. Yaklaşık bir yıldır Blockchain algoritmasıyla yakından ilgileniyorum. Bu konuda derlediğim notlarım mevcut. Gelecek hafta bir aksilik olmazsa notlarımı yayınlamayı düşünüyorum. 

Blockchain ile yakından ilgileniyorsanız takipte kalabilirsiniz. Tavsiye ve eleştirilerinize her zaman açığım. 

İyi geceler.

Not: Bitcoin, Blockchain algoritmasıyla geliştirilmiş bir dijital para projesidir.

Görsel Kaynak: 1

Sort:  

başarılar dilerim. yazılarını bekliyoruz. kolay gelsin.

ABİ burada TÜRKLER olarak azız birbirimize destek olmalıyız yazılarını bekliyorum ingilizcede yayın yapmanı isterim

Evet haklısınız. Ama yazılarımı şimdilik sadece Türkçe paylaşmayı düşünüyorum. Daha sonra ne olur bilemiyorum.

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.14
JST 0.030
BTC 68726.56
ETH 3273.79
USDT 1.00
SBD 2.67