Dagens kryptovaluta er Bitcoin Cash (BCH) – 4. april 2024

in #bitcoincash2 months ago

Det har vært en stor dag for de som er forelsket i Bitcoin Cash (BCH). Mens resten av verden snakker om den kommende Bitcoin-halveringen, gikk Bitcoin Cash-nettverket nettopp gjennom halveringen tidligere i dag (4. april). På grunn av denne hendelsen har vi sett en ganske fin prisøkning for Bitcoin Cash-tokenet de siste månedene, og tokenet handles for øyeblikket til $660 per token.

De siste tretti dagene har prisen på Bitcoin Cash økt med nesten 50 %, mens prisen på Bitcoin er nesten nøyaktig den samme som for 30 dager siden.

comparison.png

Hvis du ser på det samme diagrammet i ett år, vil du se at for ett år siden var prisen på Bitcoin Cash $127, mens prisen på Bitcoin var $28.000. Det er ganske tydelig at Bitcoin Cash har hatt en større prisøkning det siste året, men igjen, når bjørnemarkedet treffer, er Bitcoin Cash mye mer volatil og vil garantert falle mye raskere i pris enn Bitcoin vil. Så det er mye mer risikabelt, men også flere gevinster mulig.

Utenom det har markedet vært ganske bra det siste døgnet. Som i går gjør Ethena Labs (ENA) det veldig bra, og det har holdt seg over $1. Jeg er nysgjerrig på å se hvordan USDe-mynten og ENA vil fortsette i de kommende månedene og årene!

Det var det for i dag, vi sees igjen i morgen med flere oppdateringer og dagens kryptovaluta!

Verdt å vite før du kjøper noe jeg nevner her...

Først og fremst skriver jeg om alle slags tokener basert på prisbevegelser de siste 24 timene. Jeg skriver ikke om tokens jeg elsker, heller ikke om tokens jeg tror på. Jeg skriver rett og slett om tokens som har hatt en stor bevegelse det siste døgnet. Dette er ikke økonomisk råd på noen måte.

Faktisk ender en brikke som har hatt en stor bevegelse de siste 24 timene ofte opp med å prestere dårlig etterpå (med mindre den er på et superløp), så en token med en flott kurve de siste 24 timene er ofte farlig fordi den kan lett falle tilbake. Nok en gang er dette ikke økonomisk råd.

Coin Marketplace

STEEM 0.28
TRX 0.11
JST 0.031
BTC 68960.63
ETH 3748.07
USDT 1.00
SBD 3.68