Trump Charcoal Drawing # Part 2 #

in #bitcoin7 years ago (edited)


Karakalem Trump'ı çizdik çizimi 4 saat süren çekimlerden sonra videoyu editlemekde bir o kadar zamanımızı aldı umarım beğenirsiniz biz yaparken çok eğlendik izlerken sizlerinde eğlenmeniz dileğiyle.

Trump charcoal speed drawing. I made a 4 mins speed drawing for you.. Normal drawing time 4 hours.


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

neden olmasın!!!

Bakalım olacakmıııı

merakla bekliyoruz hacı abi :D

bir daha duymamış olayım o nasıl söz @by-yesilbag . olcek dabii :)

Olacak olacakk :)

Olacak olacakk :)

olacak tabi @arif2k . yani İnşallah, umarım galiba sanırsam

Çekirdekleri hazırladık :)

kabuklu fıstık var mı acaba @gryrgn ?

antep fıstığı var olmamı :)

olur be gardaşlık, sin ni dedun de hayır deduk :))

bedava sirke olayı :)

arkadaşım sen dört saat uğraştın biz iki saniyede bitirdik :)

pardon ya eline sağlık demeyi unuttum yaaa

teşekkür ederim ne yapıyosak bizler için :)

sizler yok bizler var lütfen harfleri karıştırmayalım, kazancı benim hesaba havale et :)) hesap numaram 0900 999 99 99 :)

Bekleyelim bakalım elinize sağlık :)

teşekkür ederim umarım sonuçlar iyi olur :)

eyvallah @ozkanozturkk . teşekkür ederim.

pardon ya bunu ben yapmamıştım :)
hatlar karıştı kusura bakmayın ::::))))

hadi bakalım bekliyoruz sonucu :)

olucak bu sefer :D

yok öyle kuru kuru beklemek :)

lütfen huzuru bozmayalım :))

beklerken fındık fıstık ne bulursan artık, ağanın eli tutulmaz. bak @gryrgn den biraz ders al. adam çekirdek te olsa boş gelmemiş :)))

umarım başarılı olur

umarım teşekkür ederim :)

@fethiye öyle kasları göstermekle olmuyor, inşallah başarılı olacak :)))

olacak olacak

neden olmasın!!!

abi senin ismin çok orjinal bayıldım ancak yazarken zor oluyor :)

sadece yazarkenmi ben okuyamadımda :D

teşekkür ederim ayrıca :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 61291.28
ETH 2671.73
USDT 1.00
SBD 2.52