Bitcoin Analizi ve Segwit2x Fork Süreci Hakkında Bilgilendirme

in #bitcoin7 years ago

SERDAL TANAK:
Arkadaşlar.

Analizimi tekrar ediyorum. Btc nin 21 temmuz da 15.000 TL seviyesini gorecegini 2 ay oncesinden soylemistim.

Ayrıca Mayis ayından beri BTC yılın zirvesini KASIM ayında yakalayacak dedim. Su an için ise KASIM ayına dayandık. Takip edenler bir çok yorumlarıma şahit oldu.

Şimdi ise BTC nın segwit2x fork takvimine yaklaşıyoruz. Bakınız, bu iki hafta için sizi uyarıyorum.

Benim analizime gire BTC 7.000 USD yı görecek. Fakat önemli bir kriter var.

Forklanma mevzusu dünyadaki node sahiplerinin oylaması ile belirlenecek. Eğer adil bir oylama olursa hiç bir sorun yaşanmayacaktır fakat milyonlarca madenci olduğundan dolayı büyük node (düğüm) sahipleri bu kodlarla belirlenen oylama sürecinde btc yı düşürüp aşağı fiyatlardan toplamak isterse bir spekulasyon yaşama ihtimali var.

Bu durumda uzun vadeli yatırımcılar için hiç bir problem yok fakat kısa vadeli yatırımcıların riske girmek istemiyorlarsa parasını döviz veya altına yatırsın.

Bakın alt coin demedim çünkü btc nin belirsiz olduğu durumda alt coin doğru bir liman değil.

Konuyu vurguluyorum.

Analizler kalıp gibi sağlam olsa da bir spekulasyon tüm analizi ters düz eder.

Bu olay yaşanacak demiyorum fakat oylama sürecinde ihtimaller arasında.

Şu an için analiz vaktinde değil, gözlem vaktindeyiz.

Yazilarimi başka gruplarda isim değiştirerek kendinin gibi paylaşanlardan saygı bekliyorum.

Saygılar.

Serdal TANAK
CYRİPTO GRAPHER


Analizlerine sonuna kadar güvendiğim bir abim olur kendisi kesinlikle kulak asmanızı öneriyorum bu analizlere göre hareket eden hiç bir arkadaşım pişman olmadı uzun vadede :)

Sizler için kendisin'den analiz istiyorum ve müsait olunca hazırlayıp yazıyor paylaşım hoşunuza gittiyse upvote atmayı unutmayın :) düzenli olarak devamı gelecektir.


BONUS BİLGİ : Serdal abiyle özel'den yaptığımız bir konuşmada bitcoin'in geleceğini sorduğumda bana verdiği cevap içler açıcı oldu işte o cevap
Bu 18 kasım forklama olmasaydı benim kendi analizim bu.

18 kasımdan sonra yeniden analiz yapmak zorundayiz

2017 sonu 7.000 usd.
2018 nisan 10.000 usd.
2020 temmuz 50.000 usd.


Güncel analizleri kaçırmamak için beni takip etmeyi unutmayın post hoşunuza gittiyse lütfen emeğe saygı olarak upvote verin Teşekkürler :)


Resim Kaynak

Sort:  

Dünya düzeni böyle sanırım insanın hayatındaki ger dönemde başkaları birileri hep çatal atıyor nutella atıyor bıçak atıyor :)

Anlamadım hocam biraz daha açar mısınız :D

ARALIK ayında da BITCOIN SILVER geliyor.. Daha BITCOIN GOLD zımbırtısı milletin eline geçmedi.. Ne olacağı da belirsiz..

Bir de SILVER geliyor (BTSI).. Ondan n'aaber? Bknz: #bitcoinsilver

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 57326.97
ETH 2428.61
USDT 1.00
SBD 2.32