Opowieść o tajemniczym V

in #bitcoin7 years ago

top secret.jpg

Siemanko wszystkim!

Ostatnio sporo osób pytało mnie czym jest to tajemnicze V, o którym parę dni temu pisałem w poście. Dzisiaj natomiast opowiem Wam co nieco o tym projekcie choć nie mogę jak na tą chwilę za dużo informacji powiedzieć, ponieważ jeszcze nie jest to gotowe w taki sposób aby można było to upublicznić oraz w całości opisać projekt. Zrobię to w odpowiednim czasie. :)


Tymczasem opowiem krótko o tym czym będzie V...

VISOR-BW-ICON.png

Pewnego pięknego dnia spotkałem człowieka , którego jak mi się wydaje nie powinienem jeszcze spotkać, ponieważ nie jestem jeszcze milionerem aczkolwiek wiem, że to nie przekreśla drogi do osiągnięcia sukcesu oraz powodzenia projektu. Gdy go poznałem zaczęliśmy długą (jak się później okazało) rozmowę o kryptowalutach. Zaczęliśmy wymieniać się poglądami oraz pomysłami, które chcielibyśmy zrealizować w przyszłości przy tworzeniu własnego projektu - wyszło na to, że zaczęliśmy współpracę nad wspólnym projektem, którego to jesteśmy deweloperami :)

Na ten moment mogę Wam wszystkim obiecać, że będzie to projekt jakiego jeszcze do tej pory nie było w krypto świecie - mam nadzieję, że to właśnie coś nowego sprawi, iż inwestorzy będą inwestować w Nasz projekt, który powinien (moim zdaniem, zdaniem researchera, który jak do tej pory oceniał bardzo dobrze potencjały innych coinów) być wielki i osiągnąć wielki sukces.

Prawdopodobnie zrobimy sprzedaż coinów zanim wyjdziemy na giełdy zewnętrzne lecz odrazu mówię, że nie robimy żadnego ICO! Zrobimy coś innego, coś Naszego, ponieważ chcemy być indywidualistami oraz bardzo zależy Nam na Naszym community.

PS. Tak, ten obrazek ponad tym tekstem jest oficjalnym logiem tego projektu ;)


Kryptowaluty, na które warto zwrócić swoją uwagę:

Numer 1:

CanYaCoin (CAN) - obecna cena $2.25, max supply coinów 100mln czyli potencjalnie nie dużo.

Link do coinmrketcap: https://coinmarketcap.com/currencies/canyacoin/


Niestety jestem obecnie na urlopie i nie mam dyspozycji o swojego normalnego kompa dlatego też tak ubogo w zdjęcia przy krypto, które polecam obczaić.


Upvotuj i komentuj do woli!

Jeśli jeszcze nie jesteś z Nami to zapraszam Cię do Naszej grupie na facebooku, na której codziennie dowiesz się co w świecie krypto piszczy :)

Link do Naszej grupy o kryptowalutach: https://www.facebook.com/groups/1877413559242905


Masz jakieś pytania śmiało pytaj i wyrażaj swoją opinię w komentarzu! Od tego właśnie jest ten post aby wymieniać się poglądami! :)


Dziękuję, że przeczytałeś ten post! Jeśli Ci się podobał zostaw upvota oraz przy okazji zaobserwuj mnie, ponieważ w przyszłości zamierzam dodawać coraz to więcej ciekawych informacji!

Sort:  

Czekam cierpliwie(a może niecierpliwie) na nowe informacje na temat tajemniczego V, kto wie może Wam się uda:)

Trzymam kciuki za projekt, mam nadzieję że na Steemit dowiemy się najszybciej. Jaką cenę przewidujecie za jednego coina, może bym od razu zarezerwował ileś tam sztuk.

Myślę, że tyle mogę zdradzić @andzi76
Jeśli by udało Ci się kupić w pierwszym tygodniu to będziesz mógł kupić 2000 coinów za $100.
Jeszcze może to ulec zmianie więc to nie jest jeszcze pewne w 100% :)

Dobra to rezerwuję te 2000 coinów. Mogę przegapić sprzedaż w pierwszym tygodniu, prosze żebyś dał znać jak już wystartujesz. Płatne w Steem lub SBD?

Niestety formami płatności będą jedynie (jak na początek) BTC, ETH, LTC i najprawdopodobniej jeszcze USDT.

Ok. rozumiem, czekam na wiadomość, jak projekt ruszy i sprzedaż.

Ciekawie się zapowiada. Mam nadzieję że projekt będzie taki jak go opisujesz czyli coś czego jeszcze nie było w crypto świecie. Czekam na dalsze info i powodzenia.

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.14
JST 0.029
BTC 66930.79
ETH 3268.09
USDT 1.00
SBD 2.64