Newsy o COLX

in #bitcoin6 years ago

DKv6W14XoAMLnnJ.jpg

Siemanko wszystkim!

Dostałem dzisiaj info od jednego ze swoich informatorów, iż ColossusXT ma zostać dodany na giełdę cryptopia. Dziękuję mu bardzo za informacje lecz jak to ja musiałem sam zweryfikować info, które otrzymałem. Oto efekty mego researchu...


Colossus na nowej giełdzie!

Bardzo ważna informacja ostatnich dni dla hodlerów COLX'a!

COLX.png

Deweloperzy Colossusa poinformowali community, że COLX pozytywnie przeszedł weryfikację na giełdzie cryptopia i niedługo zostanie tam umieszczony co zapewne sprawi, iż zwiększy się zainteresowanie tą kryptowalutą.

Do tego doszły mnie słuchy, iż COLX w przyszłości mierzy w giełdę bittrex ale do tego daleka droga. (taka nowina)


Drugim ważnym wydarzeniem jest...

Coin swap CV2 do COLX czyli starego Colossusa do nowego COLX'a. Wymiana coinów będzie przebiegała w skali 2:1, za 2 coiny CV2 otrzymamy jednego coina COLX.

COINSWAP.jpg

Reszta coinów zostanie spalona.


Facebook_open.png

Jeśli jeszcze nie jesteś z Nami to zapraszam Cię do Naszej grupie na facebooku, na której codziennie dowiesz się co w świecie krypto piszczy :)

Link do Naszej grupy o kryptowalutach: https://www.facebook.com/groups/1877413559242905


Masz jakieś pytania śmiało pytaj i wyrażaj swoją opinię w komentarzu! Od tego właśnie jest ten post aby wymieniać się poglądami! :)


Dziękuję, że przeczytałeś ten post! Jeśli Ci się podobał zostaw upvota oraz przy okazji zaobserwuj mnie, ponieważ w przyszłości zamierzam dodawać coraz to więcej ciekawych informacji!

Sort:  

Cryptopia ma bardzo mały wolumen obrotów, ale jak na Bittrex trafi to poleci... ;)

Moim zdaniem nawet gdy trafi na cryptopie to powinien się ruszyć do góry, w końcu cryptopia jest nieco większa niż coinsmarkets :)

Coin Marketplace

STEEM 0.29
TRX 0.12
JST 0.033
BTC 62934.09
ETH 3118.65
USDT 1.00
SBD 3.85