Jak poprawnie zainstalować portfel do ColossusCoinXT (COLX)

in #bitcoin6 years ago

DNJet52WkAAUhrO.jpg

Siemanko wszystkim!

Wielu z Was do mnie pisało w sprawie walleta do COLX, dalej mam urlop aczkolwiek musiałem dla Was zrobić opis jak go zainstalować. Fakt, na stronie można z łatwością go znaleźć aczkolwiek po zwykłym zainstalowaniu w ogóle nie łączy się z siecią Colossusa.


Instalacja walleta COLX

Pod tym linkiem znajdziecie 4 rodzaje walletów, dla win64, win32, Mac oraz Linuxa. Każdy znajdzie taki, który jest mu potrzebny.

Link: https://colossuscoinxt.org/downloads-wallet/

Później spróbuj go odpalić, jeśli zacznie sam automatycznie synchronizować się z blockchainem COLXa to nie ma problemu, po prostu pozostaw go aby dokończył synchronizacje. Tuż po tym możesz wysyłać już swoje coiny na wallet, a po siedmiu dniach cieszyć się PoS.

Natomiast jeśli Twój wallet nie chcę się samoistnie synchronizować wtedy będzie trzeba go synchronizować ręcznie.


Synchronizacja ręczna

Jeśli już zainstalowałeś walleta i nie chcę się on samoistnie synchronizować musisz pobrać ręcznie blockchaina, który znajdziesz tutaj: http://cryptochainer.com/dir/ (znajdź ColossusCoinXT i naciśnij jego nazwę).

  • Następnie przejdź do folderu /Users/USER/AppData/Roaming (Windows) albo ~/Library/Application Support (OS X) i na wszelki wypadek zrób backup'a pliku wallet.dat (nie zamykaj tego folderu, ponieważ za chwilę będziesz go używać)

  • Następnie usuń wszystkie pliki i foldery z tego miejsca

  • Następnie wypakuj blockchaina, którego ściągnąłeś w pliku .zip do folderu z którego wszystko usunąłeś

  • Teraz pozostaje Ci jedynie odpalić wallet i sprawdzić czy wszystko działa tak jak powinno


Instalację walleta opisałem dokładnie w taki sam sposób w jaki ja zainstalowałem wallet i wszystko działa tak jak powinno, od razu przesłałem sobie swoje coiny z giełdy, ponieważ nigdy żadna krypto nie jest bezpieczna będąc na giełdzie :)


Facebook_open.png

Jeśli jeszcze nie jesteś z Nami to zapraszam Cię do Naszej grupie na facebooku, na której codziennie dowiesz się co w świecie krypto piszczy :)

Link do Naszej grupy o kryptowalutach: https://www.facebook.com/groups/1877413559242905


Masz jakieś pytania śmiało pytaj i wyrażaj swoją opinię w komentarzu! Od tego właśnie jest ten post aby wymieniać się poglądami! :)


Dziękuję, że przeczytałeś ten post! Jeśli Ci się podobał zostaw upvota oraz przy okazji zaobserwuj mnie, ponieważ w przyszłości zamierzam dodawać coraz to więcej ciekawych informacji!

Sort:  

dobry poradnik

Coin Marketplace

STEEM 0.30
TRX 0.11
JST 0.033
BTC 64104.40
ETH 3148.52
USDT 1.00
SBD 4.25