Exodus - darmowy portfel do wielu kryptowalut, POLECAM

in #bitcoin7 years ago (edited)

exodus.png

Siemanko, dzisiaj opowiem Wam o portfelu, którego używają moi znajomi z różnych części świata oraz o którym dowiedziałem się dopiero niedawno. Patrząc na design portfela to aż żałuję, że dopiero dosłownie 2 dni temu o nim usłyszałem, ponieważ naprawdę mi się podoba.

exodus wallet.png

Tak oto wygląda portfel po włączeniu go na komputerze. Jedyne co zmieniłem to tło w ustawieniach (settings). Generalnie potrzebowałem portfela na golema, ponieważ nigdzie nie mogłem znaleźć, takie same problemy z portfelem do ioty są obecnie niestety. Przydałby się jakiś oficjalny, z ich oficjalnej strony no ale cóż, musimy zadowolić się tym co mamy.

wallert.png

Po kliknięciu w zakładkę wallet wyświetlają nam się Nasze portfele. Każdy z osobna można sprawdzić, kiedy była przeprowadzana dana transakcja czy to wypłata czy też wpłata.

exchange.png

Mamy tuttaj również zakładkę exchange gdzie możemy zamieniać np ethereum na golema albo bitcoina na civic.

przelew.png

Zrobiłem taką transakcję na próbę jak to działa, przesłałem z coinbase na exodus. Transakcja nie zajęła nawet 3 sekund :D
Jak widzicie po lewej stronie pokazał się czerwony wykrzyknik. Po naciśnięciu na niego pokaże wam się to:

passwords.png

4 kroki, w których musisz zabezpieczyć swój portfel - wiadomo, przecież każdy z Nas chce trzymać swoje środki w najbezpieczniejszym miejscu.

Krok nr 1 to ustawienie silnego hasłą. Powinno być inne niż hasło do emaila, którego użyjesz.
Krokiem nr 2 jest niedynie powtórzenie hasła. Pamiętaj, że jeśli zapomnisz hasło nie będziesz miał możliwości wejścia na swój portfel.
Krok nr 3 to 12 słów, które gdybyś w przyszłości miał problemy z komputerem albo cokolwiek poszło by nie tak pomogą Ci odzyskać Twój portfel w nienaruszonym stanie.
Krok nr 4 to wpisaniu Twojego adresu email aby otrzymać maila z linkiem, który przyda Ci się w momencie gdy stracisz dostęp do swojego komputera. Ten link pomoże Ci odzyskać swoje środki także nic nie stracisz.

Moim zdaniem największą zaletą tego portfela jest to, że wszystkie dane są bezpieczne. Szyfruje prywatne klucze i dane transakcyjne są jedynie dostępne tylko dla Twoich oczu - bez kont, bez serwerów oraz bez udostępniania danych.

Moim zdaniem bardzo dobry portfel z bardzo ładnym designem oraz profesjonalnym wykonaniem.

Link do oficjalnej strony portfela: http://www.exodus.io/

Sort:  

Congratulations @sirbeton! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of upvotes received

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

To portfel offline'owy? A jakiś link można prosić?

@alcik Nie chcę kłamać czy offlinowy czy też nie ponieważ nie wiem xd
Oto i link do oficjalnej strony: http://www.exodus.io/

OK. Jest offline'owy.

Pisząc offline'owy miałem na myśli portfel, który uruchamiany jest na Twoim komputerze w przeciwieństwie do portfeli online'owych, które działają na serwerze i dostęp do nich masz przez przeglądarkę. Te pierwsze trzymają Twoje kryptowaluty na Twoim dysku, te drugie na dysku serwera.

Interfejs użytkownika jest rzeczywiście zachwycający, ale dla mnie jego największą wadą jest to, że nie jest w pełni Open Source. Jest nadzieja, że może kiedyś będzie Open Source. Ale do tego czasu - jest nie dla mnie.

A co powiesz o Electrum ?

Dzięki, właśnie szukałem dobrego portfela :)

Coin Marketplace

STEEM 0.19
TRX 0.15
JST 0.029
BTC 63398.53
ETH 2660.51
USDT 1.00
SBD 2.77