Newsy ze świata kryptowalut

in #bitcoin7 years ago

0ef95987526970d668cbb7995fe36b10_XL.jpg

Siemanko wszystkim!

Szczerze mówiąc to nie spodziewałem się, że już dzisiaj będzie korekta aczkolwiek zdążyłem sprzedać z dużym zyskiem to co chciałem więc jestem zadowolony :) Niestety nie mogłem wczoraj powiedzieć, że akuratnie już dzisiaj zacznie się korekta (nie jestem wróżbita Maciej XD) ale za to teraz będziemy mieli dwie opcje: Nr 1. odbije i poleci po nowe ATH przez zbliżające się forki (mowa o BTC) albo Nr 2. będzie dalej lecieć w dół, myślę że tak do $8600/8700.


NewsyLogo.jpg

  • IOTA

IOTA zaczęła współpracę z takimi firmami jak Microsoft , Fujitsu, Bosch, Deutsche Bank Telekom i wiele innych firm. Jest to spory krok na przód dla IOTY dlatego, że powoli staje się coraz to bardziej użyteczna, co również widać po wykresie i cenie, która to była już po $1.52, a to zapewne jedynie część potencjału cenowego tejże kryptowaluty.

Link do artykułu: https://bitcoin-online.pl/aktualnosci-ze-swiata-bitcoin/item/182-iota-partnerstwo-z-microsoft-fujitsu-bosh

  • Triggers (TRIG)

Kryptowaluta, która niedługo albo nawet i już współpracuje z NASA (obstawiam, że każdy zna tą organizację). Obecnie znajduje się jedynie na bittrexie i jest po $0.91 za coina. Jeśli chodzi o inwestycje w 2018 roku, TRIG może okazać się dobrą alternatywą.

O tym wyczytałem na ich twitterze, a oto i link do niego: https://twitter.com/blocksafe

  • Metronome

Nareszcie wiemy już kiedy będzie ICO Metronome! Miało być w grudniu, tzn na początku grudnia aczkolwiek zostało przeniesione na 5 luty 2018 roku. Dlaczego? Nie wiem, zapewne chcą coś dopracować aby nie było żadnych zbędnych problemów. Dla mnie dobrze, przynajmniej mam więcej czasu aby zakupić więcej ETH :D

  • Goto Mall w Seulu w Korei Południowej

Największe centrum handlowe w Korei Południowe ogłosiło, że umożliwi swoim klientom płatności za pomocą BTC. Od połowy grudnia wszyscy klienci będą mogli płacić BTC na terenie całego centrum. Do tego Goto Mall współpracuje z giełdą ATS Coin, które stworzyło apkę na androida specjalnie przygotowaną na tą okazję, w sensie aby umożliwić płatności na terenie tego centrum.

Link do artykułu: https://bithub.pl/wiadomosci/korea-poludniowa-najwieksze-centrum-handlowe-akceptuje-btc/

  • DasCoin

Niestety wszystko na to wskazuje, że DasCoin okazuje się być scamem. Zapraszam do zapoznania się z tą analizą.

Link do artykułu: https://cryptonews.pl/dascoin-miedzy-prawda-a-falszem/

  • Problemy z giełdą Poloniex

Czyżby Poloniex stał się niewypłacalny? Coraz więcej użytkowników skarży się, że ma problemy z wypłatami na poloniexie (niestety, ja żadnych problemów nigdy z nimi nie miałem więc ciężko mi poprzeć ich słowa), a gdy otworzą ticketa do supportu to nikt się do nich nie odzywa (sam otwierałem parę ticketów i zawsze otrzymałem pomoc od supportu). Czyżby był to początek końca poloniexu?

Link do artykułu: https://cryptonews.pl/poloniex-niewyplacalny/


Facebook_open.png

Jeśli jeszcze nie jesteś z Nami to zapraszam Cię do Naszej grupie na facebooku, na której codziennie dowiesz się co w świecie krypto piszczy :)

Link do Naszej grupy o kryptowalutach: https://www.facebook.com/groups/1877413559242905


Masz jakieś pytania śmiało pytaj i wyrażaj swoją opinię w komentarzu! Od tego właśnie jest ten post aby wymieniać się poglądami! :)


Dziękuję, że przeczytałeś ten post! Jeśli Ci się podobał zostaw upvota oraz przy okazji zaobserwuj mnie, ponieważ w przyszłości zamierzam dodawać coraz to więcej ciekawych informacji!

Sort:  

niestety, ja żadnych problemów nigdy z nimi nie miałem więc ciężko mi poprzeć ich słowa

?????????????????? to chyba dobrze, że nie miałeś??????????

Chodziło mi o to, że niestety nie mogę się z Nimi zgodzić co do problemów, które tyle ludzi ma z poloniexem ponieważ ja nie miałem jak dotychczas żadnych.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.029
BTC 57912.75
ETH 3070.69
USDT 1.00
SBD 2.33