Çalışmalara Devam

in #bitcoin6 years ago

Selam Arkadaşlar;

Belki analizlerimden faydalanan arkadaşlarım vardır. Bir süredir paylaşım yapamadım. Ancak çalışmalarıma devam ediyorum. Eğitim maksatlı analizlerimi yayınlamaya devam edeceğim. Herkese keyifli günler dilerim.

yeni steemit.jpg

Sort:  

"Matriks" görüyorum. Aselsan grafikleri için investing'ten çok daha işlevsel olduğu kesin ;)

Hocam matriks bist için biçilmiş kaftan. Ben biraz krpito paralara kaydım ama matriksin dökümanlarında da faydalanıyorum. İlgileniyorsanız tavsiye ederim.

İlgilenmek ne kelime, gece gündüz uğraşıyordum :)

Örneğin; seviye alarmı, kademe alarmı ortalama gibi alarmlar varken, Kendi çizdiğimiz Trend Çizgisine göre alarm yoktu. Yazılım ekibiyle konuşa konuşa, gündeme aldır
Ve şu anki sürümde Trend Alarmı mevcut ;)

Hocam gerçekten süper olmuş. Gerçekten özverili çalışmanızı tebrik ederim. Bir gün tekrar Bist'e dönüş yaparsam mutlaka kullanırım bu özelliği.

what a matriks.... I don't no understand matriks plz help me.... anyone

Good analysis brother 👍

Merakla bekliyoruz hocam, iyi çalışmalar :)

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.15
JST 0.028
BTC 62094.36
ETH 2436.39
USDT 1.00
SBD 2.50