You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dokumentacja Bitcoin

in #bitcoin6 years ago

@minprawdy, mam wrażenie, że jedyne czego chcesz to skłócać ludzi, pojawiasz się tylko żeby wbić kij w mrowisko, zawiodłem się po raz kolejny, przychodzi ktoś kto na co dzień nie przebywa na steem i pokazujesz mu zakłamany obraz sytuacji

bo powiedz mi co złego jest w tym, że delegujemy sp komuś kto poświęca swój czas na dawanie dislajków plagiatom i chamstwu, które źle wpływają na przyszłość tokenu i całej platformy?

Naprawdę to trzeba tłumaczyć?

poza tym z tego co widzialem pc jak popełni błąd to wycofuje flagę, a dzisiejsze zagrywki niektórych użytkowników wstawianiem ewidentnych plagiatów tylko po to żeby wywołać sieczkę i uzyskać upvote od wolnościowców co mają daleko gdzieś prawa autorskie i w dodatku sami przyznają, że nie znają prawa autorskiego (!) to zagranie poniżej pasa

Sort:  

jedyne czego chcesz to skłócać ludzi

Tak. I wojny z Rosją i Unią jednocześnie.

Naprawdę to trzeba tłumaczyć?

Przydałoby się wytłumaczyć dlaczego nie zaczęliście czyszczenia od elysiiana, tylko od małych żuczków, których za 2 tygodnie już nie będzie na Steemit.

Po pierwsze z łaski swojej proszę mnie nie wiązać z polish-cleaners w jakiś dziwny podtekstowy sposób. Jeśli masz jakieś pytanie do nich to zadaj je do nich.

Po drugie proszę sobie sprawdzić blokczejn ile razy flagowałem elysiiana i jego twory. W razie czego służę pomocą, pomogę wyjaśnię.

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.16
JST 0.031
BTC 59415.56
ETH 2593.31
USDT 1.00
SBD 2.47