Sort:  

clar nu vand :)) am un portofoliu destul de diversificat

Caderea aceasta imi pare ciudata un pic , ma asteptam sa cada saptamana viitoare din cauza la NEM dar nu asa de mult

8000 era o tinta de mult targetata pentru buy-eri din cate am citit

DA, au intrat "big guys" pe piata si vor sa o controleze ei , si vor sa cumpere la un pret mic . daca ai observat ca inainte de 17 ianuarie media a facut propaganda inpotriva monedelor virtuale (frauda, joc piramidal, etc) la nici doua saptamani au retras acuzatiile si au zis ca nu mai este frauda ,etc

yes sir, i'm aware of it. what altcoins do you recommend?

Toate sunt foarte volatile, Eu as recomanda Digibyte ,NEM, Bytecoin, depinde de cat vrei sa investesti. Iti recomand din astea 3:--- Digibyte , pentru ca are o securitate mare fata de multi altcoins , transfer foarte rapid,etc, capmarket total 21 miliarde, total supply 9 miliarde , deci are sansa in doi trei ani sa atinga pragul de 10 dolari minim. Eu in DGB am investit 1500$ si vreau sa mai investesc

Coin Marketplace

STEEM 0.18
TRX 0.13
JST 0.030
BTC 57962.42
ETH 3050.85
USDT 1.00
SBD 2.25