Bitcoin 15000'i gördü

in #bitcoin7 years ago (edited)

Bugün bazılarımız için çok heyecanlı oldu. 13000 küsür civarlarında seyreden bitcoin 15000'e kadar ulaştı ve bir çok kişiyi heyecanlandırdı. yatırımı yüksek olanlar bu işi çok sevinmiş olacak. Ben ise biraz geç fark etsem de az da olsa kar etmiş bulundum. Darısı daha büyük kazançlar :D

BİTCOİN.png

Sort:  

So happy i bought some when the price went down a bit

Cool. I bought too 😁

10.000 seviyelerine düştüğünde alamadım en çok ona yanıyorum.

az önce bir yatırım danışmanın videosunu izliyordum. Bitcoin pişmanlıktır diyordu. İnsanlar devamlı düşmesini beklediği için yükseldiğinde pişman oluyorlar keşke alsaydım diyorlar :) Ben de onlardanım. Benim için de çok yeni :)

I got my monte! Lets spend it :p

lets do it lol :)

Coin Marketplace

STEEM 0.20
TRX 0.12
JST 0.030
BTC 60248.53
ETH 3368.01
USDT 1.00
SBD 2.51