Vitrocoin Nedir?

in #bitcoin7 years ago (edited)

Vitrocoin, kriptoborsaya yeni yeni adım atmaya başlayan coinlerimizden biri. Şu anlık initial coin offering (ico) döneminde ve bu yüzden henüz bu para birimiyle işlem yapamıyoruz. Şu andan itibaren 31 gün sonra bu dönem bitecek ve tam olarak borsaya dahil olacak. Vitrocoin(VTC)’i diğer altcoinlerden ayıran özellik ise onun da bitcoin gibi belli bir sınırının olması ve bu sınır da 27 milyon olarak belirlenmiş. Bu şekilde VTC değerini yükseklerde tutmayı amaçladıkları ortada. Bizlere sıfır işlem ücreti ve mikrosaniyeler içerisinde işlem sunuyorlar. Ayrıca en ilgi toplayan hareketleri ise vitrocoin.com’a üye olan herkese 100 VTC hediye ediyorlar. Birkaç saat önce 1 Vtc $0.29 ediyordu ve şu an da değeri $0.32.

vtc.PNG

Çizdikleri yol haritasında ise Şubat ayı hedefleri $20, Mart ayı hedefleri $40 ve 2018 sonundaki hedefleri ise $200.

-02.01.2018, Site çöktü ve scam olduğu kesin olarak belli oldu.

Sort:  

VTC görünce Vertcoin sandım :)

evet bunların da vtc yazması scam mi diye düşündürmüyo değil

1,1,2018 tarihi itibari ile 0,5921 oldu değeri. Referans miktarına görede bonus coin verecekler. Ben şimdiden sevdim :))

inşallah patlamaz :))

büyük ihtimalle sicam yinede incelemek isteyenler https://www.vitrocoin.com/register?ref=IBSAN3

Gardaşlar sitenin ben de scam olduğunu düşünüyorum. Ama yine de umut dünyası denemek istiyorum. Geri sayım sayacına göre 3 gün kalmış. 3 gün sonra ne olduğu ortaya çıkar. Şuan üye olana 1 vitrocoin veriyor. Vitrocoinin değeri 40 dolarmış falan diyor.
denemek istyenler için aşağıya referans linkimi bırakıyorum.
https://www.vitrocoin.com/register?ref=tibPsY

Coin Marketplace

STEEM 0.17
TRX 0.13
JST 0.027
BTC 59661.11
ETH 2670.22
USDT 1.00
SBD 2.50