You are viewing a single comment's thread from:

RE: Türkiye'de İşlem Yapan Kripto Borsaları

in #bitcoin7 years ago

Oyunu sonradan dahil olan #koineks unutmayalım gece gunduz islem hizi inanilmaz

neden mi koineks ?
Mesajda belirttiğim gibi gündüz gece farketmiyor TEB ve Finansbank üzerinden 5 dakika içinde para yatırabiliyorum, 1 2 gun once xx.xxx tl gönderdim 3 dakikada hesabıma yansıdı BTC ye cevirdim cüzdanıma çektim tüm işlemler 15 dakika içinde oldu, paribu iyiydi güzeldi ama bu koineks çıtayı arşa kaldırdı her an tüm bankalara havale seçeneği ve hızlı desteğiyle yurur gider .

*ps onlarla İlgi alakam bağlantım yoktur
Sadece hizmet eden bir yer olarak goruyorum.

  • Keşke masraf detaylarını da mesaj üstünde birlikte bildirseydiniz bu bir eksiklik olmuş inceleyecek insanlar için

Yinede eline saglik guzel yazi devam... takipteyiz..

Sort:  

Eyw @moorkedi onu da ekledim.

Tesekkur. Simdi harika olmus yazi :)

Coin Marketplace

STEEM 0.16
TRX 0.16
JST 0.030
BTC 58389.23
ETH 2521.57
USDT 1.00
SBD 2.35